Blackberry Bold 9800 problemen

• 5 april 2012
  • 5 reacties
  • 7785 keer bekeken

Goedendag,

Wij hebben eind 2010 onze bedrijfsbundel bij jullie afgesloten i.c.m. twee blackberry 9800 telefoons. Inmiddels is de bundel uitgebreid met twee iPad data abbonnementen en een dongle, waar we allebei erg tevreden over zijn. Waar we niet tevreden over zijn is de blackberry 9800. Het begon met het ontvangen van de toestellen waarbij er al direct een toestel vervangen worden.

Ontvangst van de toestellen is een stuk slechter dan bijv de iPad, internetsnelheden zijn te laag om fatsoenlijk gebruik van te kunnen maken, de toestellen lopen regelmatig vast, gps signaal is maar af en toe aanwezig en een paar weken terug in het buitenland niet eens de mogelijkheid om te bellen. Dan heb ik het nog niet over het activeren van bluetooth en wifi, het toestel wordt dan praktisch onbruikbaar.

Het lijkt erop dat wij ons toen der tijd een telefoon hebben laten adviseren met een besturingssysteem/techniek dat nooit uigebracht had mogen worden.

Al bij al bellemeren de toestellen ons behoorlijk in het dagelijks werk. En zijn we dringend op zoek naar vervanging of een andere oplossing.

Graag jullie reactie,

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Rob

ps.

Telefoons zijn voorzien van de laatste updates.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste wrapmedia,

Kunt u mij via een privebericht uw klantnummer, contactnaam en een van de mobiele nummers toesturen.

Dan kunnen wij dit voor u oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de gegevens middels een privebericht toegestuurd.
Vandaag mijn toestel gereset naar fabrieksinstellingen in de hoop op betere tijden, loopt het toestel direct vast bij het starten van de e-mail installatie.

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

Rob

Reputatie 5
Badge +6
Wilt u eens met behulp van deze handleiding van uw toestel( via deze Link) nakijken of alle instellingen correct staan in uw toestel?

Met vriendelijke groet,

Menno

Beste Menno,

Ik heb de stappen gevolgd en ook de zogehete service books opnieuw ingesteld en een mms correct ontvangen. Het proberen te instellen van een mailaccount zorgt alsnog voor instantfreeze van de telefoon.

Groet,

Rob

Reputatie 5
Badge +6

Ik weet niet zeker of dit werkt, maar wil u dit eens proberen?

Ga vanaf uw telefoon, via 3G verbinding, via de browser naar mobile.blackberry.com. Selecteer uw land, daarna communicate>Email. Kies Other Personal Email en klik op integrate now. Start daarna email setup.  

Ik hoor graag of dit lukt.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer