Beantwoord

Blijven mijn XS4ALL Compleet voordelen?

  • 17 January 2020
  • 2 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik ben al een aantal jaar erg tevreden met de service van XS4ALL. Door een misverstand zat ik echter vast aan een erg duur Sim only abonnement. Nu kan ik eindelijk overstappen en bij het vergelijken zag ik dat ik met mijn XS4ALL abonnement €7,50 korting kon krijgen bij een sim only bij kpn van 20 GB of meer. Van de week is bekend gemaakt dat xs4all nog steeds zal blijven bestaan, echter onder leiding van KPN. Als deze overgang in gaat op 1 maart heeft dat enig invloed op de €7,50 korting die ik nu zou krijgen? 

 

Tevens wordt er vermeld dat er tijdelijk €6 korting is op unlimited data. Betekent dit dat je op dit moment €30,5 betaalt voor een 2 jarig abonnement met 150 min en unlimited data, zonder xs4all compleet korting? En zou mijn rekening dus uitkomen op €23 per maand met de €7,50 korting erbij gerekend? Het lijkt me namelijk sterk dat normaal gesproken €42,5 de prijs is kijkende naar de prijzen van concurrerende mobiele providers. 

 

Ik kijk uit naar uw reactie :)

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 18 January 2020, 22:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Tevens wordt er vermeld dat er tijdelijk €6 korting is op unlimited data. Betekent dit dat je op dit moment €30,5 betaalt voor een 2 jarig abonnement met 150 min en unlimited data, zonder xs4all compleet korting?

Die €6,- korting is al verwerkt in die €37,50. Je betaalt dus €37,50 minus de XS4ALL Compleet korting.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @mix bandtu en welkom op het forum! Voor nu zijn er geen plannen om veranderingen te brengen per 1 maart in XS4ALL Compleet (het kortingsprogramma), maar ik raad je aan de berichtgeving rond 1 maart in de gaten te houden. Ik verwacht dat er dan concrete informatie te vinden is over eventuele veranderingen in de kortingsprogramma's. :slight_smile: Alleen op die manier weet je het 100% zeker.

De €7,50 en €6,- korting is al meegenomen in het overzicht, met de deze kortingen komt de prijs namelijk op €29,- uit voor een tweejarig Unlimited Data abonnement met 150 bel/sms. :smile:

 

Reageer