Hallo, ik kreeg een email met het bericht dat ik uit voorzorg ben afgesloten door hoogverbruik, zonder waarschuwing of wat dan ook gewoon maar blokkeren en het ding is dat ik al aangegeven had in een chat dat ik op de hoogte was van dit verbruik deze maand! Ik betaal altijd mijn rekeningen, heb geen achterstand maar doordat mijn verbruik deze maand veel hoger is dan normaal sluiten ze mij maar gewoon af?? Ik snap dat als er een geval zou zijn als bijvoorbeeld er sprake van zijn geweest dat iemand anders dit had gedaan maar zoals ik al zei, in een chat had ik al aangegeven dat ik er van op de hoogte was en toch 'om mij te beschermen' komt er een blokkade.
En dan een nummer dat ik moet bellen terwijl ik ook aangegeven had in die chat dat ik door medische oorzaak niet KAN bellen! Dit is enorm frustrerend dat, iemand die altijd de rekeningen gewoon betaald als het ware gestraft word met de beslissing om een maand een hoge rekening te hebben. En ik kan een blokkade begrijpen als er een betaalachterstand is of er geen contact gelegd kan worden met een klant maar dit is in mijn situatie dus niet het geval.
Ook kan het zijn dat ik, opnieuw door medische redenen, in een chat opeens niet meer kan reageren dus dat er totaal geen mogelijkheid is tot bijvoorbeeld email contact is ook een nadeel, bijna ieder bedrijf heeft een mogelijkheid tot contact via de email. Maar goed, omdat er dus totaal geen geval is van betaalachterstanden (sterker nog, de rekening met dit hoogverbruik is nog helemaal niet beschikbaar omdat het van deze maand is.) Dus ik zou vragen om weer aangesloten te worden.
En nu is het zo dat ze me afsluiten op zondag en dat dan de chats gesloten zijn en er alleen een mogelijkheid is tot BELLEN. Nogal klantonvriendelijk voor mensen met medische problemen dat er niet aan gedacht word dat niet iedereen, om wat voor reden dan ook, in staat is om te bellen en die mensen dus eigenlijk gewoon negeren en zeker in deze tijd dat er, naast telefonisch contact, ook altijd mogelijkheden zijn tot online contact vind ik het gewoon erg klantonvriendelijk om mensen af te sluiten op een dag waarvan bekend is dat niet alle kanalen van de klantenservice open zijn. Afsluiten op zondag kan wel, om hulp vragen kan niet
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel