Beantwoord

blokkade mobiele telefoon

  • 15 August 2019
  • 7 reacties
  • 236 keer bekeken

KPN laat weten: betaal vandaag en u kunt gewoon blijven bellen
Dit gedaan en evengoed dagen niet kunnen bellen
LOZE BELOFTES VAN KPN !
Oplichterij?
icon

Beste antwoord door Bart_ 19 August 2019, 17:38

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi

wat heet niet op tijd betalen dan ?
Omstandigheden Misschien ?
😂
Reputatie 7
Badge +20
KPN laat weten: betaal vandaag en u kunt gewoon blijven bellen
Dit gedaan en evengoed dagen niet kunnen bellen
LOZE BELOFTES VAN KPN !
Oplichterij?

Hallo @Annelies hhw Het belangrijkste eerst: is alles nu wel geregeld? Kun je nu wel weer bellen? Verder, ik kan je gegevens niet inzien dus ik weet nog niet precies hoe het zit. Het gaat bij om dat het bedrag op onze rekening staat op een bepaalde datum. De beste manier om dat voor elkaar te krijgen is betalen via de iDEAL-link die bij dergelijke berichten hoort. Heb je dat ook gedaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Annelies hhw Ik was nog even nieuwsgierig of alles is goed gekomen. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Hoi Bart, bedankt voor wat betreft het reageren. Jammer dat op het berichtje van KPN niet staat vermeld dat betalen via de iDEAL link sneller werkt dan betalen middels een andere overmaking."Betaal vandaag en u kunt gewoon blijven bellen" zonder verdere aanwijzingen omtrent de betaalwijze. Vandaag te horen gekregen dat het bedrag is terug gestort en wederom een betaling moet doen met vermelding van klantnummer i.p.v. nummer zoals vermeld in het berichtje........pff Dus wederom wachten wanneer ik wel weer kan bellen. Zou ik nu ook een vergoeding ontvangen of zouden ze denken: Deze klant gaat toch naar een andere provider ?
Ik denk dat ik mijn andere abbo's bij KPN ook maar moet opzeggen.Wat een toestand !
Dus Bart ,als je nog iets wil betekenen ??? Een mooie uitdaging mbt retentie
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, @Annelies hhw Voordat je wordt afgesloten krijg je al meerdere herinneringen toegestuurd, waarin duidelijk staat uitgelegd hoe je het snelste kunt betalen en wat bij deze betaling vermeld dient te worden. Zo'n SMS is echt een laatste herinnering. Als je via iDEAL betaalt dan kan je inderdaad snel weer worden aangesloten, omdat het bedrag dan snel op onze rekening staat. Als je een bedrag handmatig overboekt duurt het langer en je wordt pas aangesloten als het bedrag is verwerkt. Ik kan daar niets anders van maken.
Juist na zo'n laatste waarschuwing via SMS zal er vaak betaald worden en gaat men niet meer kijken naar eerdere herinneringen, lijkt mij. Op zich snap ik de werkwijze echter....a) beloof niet: Betaal vandaag en u kunt gewoon blijven bellen. b) communiceer op dat moment welke gegevens meegestuurd moeten worden
c) verschuil je niet in 2019 achter het verhaal dat het zo lang duurt van de ene bank naar de andere (ontvangst datum en tijdstip staan aangegeven op mijn afschrift) d) NAW gegevens plus een nummer zoals aangegeven in het SMS bericht zijn meegestuurd dus lijkt het traceren van de gegevens geen hogere wiskunde e) geef tijdens het telefoongesprek (enkele dagen na betaling) aan dat het bedrag terug gestort gaat worden en dus opnieuw betaling gedaan moet worden i.p.v. "uiterlijk na 5 dagen na betaling kan u weer bellen"

Maar..... het probleem zou niet bestaan indien (door inderdaad;) omstandigheden, de betaling op tijd zou zijn geweest. Dit zal bij KPN niet meer te laat gaan gebeuren !!
(omdat m'n overeenkomst gelukkig afloopt)
Hoi Allemaal,

Maar..... het probleem zou niet bestaan indien (door inderdaad;) omstandigheden, de betaling op tijd zou zijn geweest. Dit zal bij KPN niet meer te laat gaan gebeuren !!
(omdat m'n overeenkomst gelukkig afloopt)


En zo is het maar net.

Je had ook op tijd kunnen reageren. (bv bij de eerste aanmaning)
KPN staat (denk ik) open voor omstandigheden die je kunnen overkomen.
Maar ja niets weten en er naar raden, daar hebben ze waarschijnlijk geen tijd voor.

Veel plezier bij jou nieuwe provider.

Reageer