Beantwoord

blokkade na achterstand

  • 12 December 2019
  • 6 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb op maandag 9 december al mijn achterstallige betalingen voldaan. In mijn KPN app staat ook sinds gisterenmorgen op "betaald" en ben nog steeds niet aangesloten. We zijn nu inmiddels meer als 24 uur verder. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 14 December 2019, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Frankk83 , als je de rekening via een ‘normale’ overmaking hebt betaald kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

Heb je via een speciale Ideal-link betaald ben je in de regel binnen uiterlijk 48 uur weer aangesloten.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi Frank. Ik zie dat Jan je al informatie geeft. Ik ben ook benieuwd op welke manier je de facturen hebt voldaan.. Indien ik een kijkje moet nemen, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven.

Hi Frank. Ik zie dat Jan je al informatie geeft. Ik ben ook benieuwd op welke manier je de facturen hebt voldaan.. Indien ik een kijkje moet nemen, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven.

Hi Frank. Ik zie dat Jan je al informatie geeft. Ik ben ook benieuwd op welke manier je de facturen hebt voldaan.. Indien ik een kijkje moet nemen, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven.

Ja is goed kijk maar 👍

 

Reputatie 7
Badge +25

Excuses voor de wat late reactie! Ik zie gelukkig wel dat de blokkering is opgeheven. Mocht je nog eens vragen hebben dan ben je welkom hier!

Als je geblokkeerd bent kun je dan nog wel gebeld worden

Gr.sandra

Reputatie 7
Badge +21

  

Nee @San68, als je geblokkeerd bent, geldt dat voor alle "diensten". Dan moet je eerst de uitstaande rekening(en) plus heraansluitkosten betalen om weer aangesloten te worden. Het snelst gaat dat via iDEAL op KPN pagina  ik betaal nu (←klik)