Beantwoord

Bluetooth speaker bij Huawei P20 light nog niet ontvangen

  • 12 April 2019
  • 11 reacties
  • 412 keer bekeken

Vorige week vrijdag ben ik gebeld dat ik kon overstappen aar Kpn. (nu heb ik alles van kpn)
Heb een abonnement uit gezocht met telefoon. De medewerker gaf aan dat daar ook een Bluetooth speaker bij zou zitten. Deze heb ik echter nog niet ontvangen.

De bezorger van afgelopen maandag die mijn nieuwe telefoon kwam brengen., vertelde dat hij alleen de contracten deed. En dat het misschien nog met de post zou komen.

Nog steeds niks ontvangen

Deze zou ik nog wel graag tegemoet zien.

Groetjes Tatjana
icon

Beste antwoord door Nadia 15 April 2019, 21:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hallo @tats, welkom op het KPN forum. Gefeliciteerd met je nieuwe toestel 🙂 Cadeautjes worden vaak - na registratie van je mobiel - later bezorgd. Voor welke heb je gekozen? Ik hoor graag van je!
Ohh oke, dat wist ik niet.

Ik heb de Huawei P20 light. blauw
Reputatie 7
Als jij dat niet wist, hebben we het niet goed met je gecommuniceerd. Sorry daarvoor. Gaaf toestel, goeie keus! Daarbij ontvang je via de smartphone fabrikant een vette HUAWEI Soundstone Bluetooth Speaker bij de P20 Lite! Registreer je snel via de site, dan ontvang je 'm zo snel mogelijk in huis :D

Veel plezier met je nieuwe toestel en speaker!
Reputatie 7
Hey @tats, ben benieuwd, is het gelukt om de speaker te bestellen? 🙂
Hi Nadia,

Heb het geprobeerd, ik heb ook mijn contract gedownload maar er gaat iets niet goed. Maar kan het ook niet wijzigen.
Dus is nog niet gelukt.
Het lijkt te zijn gelukt.

Ze hopen het binnen weken af te handelen!
🙂
Reputatie 7
Ah super! Heel goed. Nog even afwachten dus. Mocht je nog eens een vraag hebben, dan weet je ons te vinden 😉
Het is dus nog niet gelukt, ze hadden terug gemaild van Huawei. Dat het imei nummer van de telefoon niet mee doet met de actie, en dat ze geen winkel kunnen vinden op de bon waar ik de telefoon heb gekocht. Ik heb een kopie van het contract gestuurd. Daar staat idd geen winkel op, omdat dit geregeld is via de telefoon.
Reputatie 7
Hallo @tats, dat is zeer merkwaardig! Deze actie is speciaal voor Telfort en KPN-klanten, ik citeer uit de actievoorwaarden van Huawei:
Deze actie is bedoeld om consumenten eenmalig een Huawei SoundStone bluetooth speaker ter waarde van € 60,00 aan te bieden bij aankoop van een Huawei P20 Lite bij KPN en/of Telfort.
  • De Actie loopt van 1 april tot en met 2 juni 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P20 Lite toestellen die in deze periode zijn gekocht bij KPN en/of Telfort.
  • [...] De deelnemer wordt gevraagd persoonlijke gegevens en aankoopgegevens te vermelden en een upload te doen van de factuur en een foto van het IMEI nummer (op de doos van het toestel). [.....]
  • Deze Actie geldt alleen indien het Huawei P20 Lite toestel (in Nederland) is aangekocht bij een (online) winkel van KPN en/of Telfort.
Als het goed is voldoe jij aan bovenstaande voorwaarden. Intern voor je nagevraagd, telefonische verkoop vanuit KPN doet ook mee aan deze actie. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan uiterlijk 30 juni 2019 contact op met Huawei: 085 400 0173 of per e-mail via huawei@consumercare.info. Laat je mij weten hoe het gaat?
Hoi,

Heb het van de week opnieuw aangevraagd en gister middag laat kreeg ik de bevestiging dat het was goed gekeurd.

Tis dus gelukt.
Reputatie 7
Super, dat is goed nieuws @tats. Vergissing van Huawei, kan gebeuren 🙂 Heel veel plezier met de gave bluetooth speaker 🙂

Reageer