Beantwoord

Bluetooth verbinding telefoon met auto

  • 25 April 2019
  • 9 reacties
  • 356 keer bekeken

Ik heb sinds afgelopen week een passat uit Duitsland gekocht. Ik wil mijn Huawei p8 verbinden met de auto, maar de telefoon vind de auto niet. De auto vind wel de Huawei p8.
Is hier een oplossing voor??
icon

Beste antwoord door Leo0510 4 May 2019, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Leo0510 ,
een oplossing kan zijn in het bluetooth-menu van de auto de auto even zichtbaar te maken voor andere apparaten dan moet je telefoon verbinding kunnen maken met de auto.
Succes.☺️
Reputatie 7
Badge +24
Hi Leo, welkom hier.

Ik denk ook dat je inderdaad het systeem van de auto openbaar moet maken zodat je telefoon het ook gaat zien. Wat is dat voor systeem precies? Eventueel kunnen we ook zoeken op type auto en bouwjaar etc. 🙂
Hallo @Alex_P en @Leo0510 ,
zelf rijd ik in een Renault met een vergelijkbare voorziening en had ik hetzelfde probleem als ts.
De auto binnen het instellingenmenu even tijdelijk zichtbaar gemaakt en ik kon contact maken met de telefoon.
Ik heb een vw passat cc uit 2010.
Ik kan zelfs geen bluetooth me u vinden om hem openbaar te maken zodat de telefoon hem kan vinden 🤔
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk kan ik dit niet zeggen, ik zou een VW dealer even bellen of bezoeken. Daar horen ze dit wel te weten mag ik hopen. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Leo0510
In het vw passat forum vind ik een interessant Topic (klik hier)
Hier staat dat de pairing alleen de eerste 5 minuten in "ignition" stand werkt, alleen dan is de auto zichtbaar. Auto niet starten.

Misschien is dat ook voor jou de oplossing.
Succes!
Hoi @Leo0510
In het vw passat forum vind ik een interessant Topic (klik hier)Hier staat dat de pairing alleen de eerste 5 minuten in "ignition" stand werkt, alleen dan is de auto zichtbaar. Auto niet starten.

Misschien is dat ook voor jou de oplossing.
Succes
Hey RBxx.
Bedankt voor je reactie. Dit heb ik al geprobeerd, maar ook dat werkte niet.
Ik breng de auto a.s. week naar een vw dealer.
Ze hebben er daar al even vlug naar gekeken, maar ook daar begrepen ze het niet.
Ik breng hem aankomende week voor een nader onderzoek.
Reputatie 7
Badge +21
Helaas, het zou mooi geweest zijn. Dan moet de VW dealer maar uitkomst bieden.
Laat nog even weten wat de oplossing was, als het gelukt is. Succes!!