Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

BTW op facturen

Hoi,

Ik zou graag de BTW voortaan op mijn facturen terugzien en een nieuwe factuur krijgen van september met hierop de gespecificeerde BTW. Is dit mogelijk?

Groet,

Christel
icon

Beste antwoord door Susan_ 16 september 2018, 16:18

Goedemiddag Christel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is mogelijk om voor een mobiel abonnement je facturen te voorzien van de BTW specificatie. Dit kan helaas niet met terugwerkende kracht, we kunnen facturen niet opnieuw maken, dus in dit geval zal in oktober de factuur met BTW specificatie komen (heb het net aangezet). Wat ik wél kan doen, en heb gedaan, is een aparte BTW specificatie van september opsturen.

Heb je hier voldoende informatie aan? Of kan ik je nog ergens anders mee helpen 🙂

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +16
Goedemiddag Christel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is mogelijk om voor een mobiel abonnement je facturen te voorzien van de BTW specificatie. Dit kan helaas niet met terugwerkende kracht, we kunnen facturen niet opnieuw maken, dus in dit geval zal in oktober de factuur met BTW specificatie komen (heb het net aangezet). Wat ik wél kan doen, en heb gedaan, is een aparte BTW specificatie van september opsturen.

Heb je hier voldoende informatie aan? Of kan ik je nog ergens anders mee helpen 🙂

Reageer