Beantwoord

BTW op factuur

  • 16 February 2020
  • 6 reacties
  • 692 keer bekeken

Is het mogelijk om het BTW bedrag op de facturen van mijn mobiele abonnement te plaatsen? 
Dit bedrag staat er nu niet op.

Is het verder mogelijk de facturen van 2019 opnieuw te krijgen maar dan met het BTW bedrag op de factuur?
 

icon

Beste antwoord door Lisa 17 February 2020, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@jthijs Welkom op ons Forum! Het is wel mogelijk om vanaf nu de BTW op het factuur te zetten (voor de toekomst). Het is helaas niet mogelijk dit met terugwerkende kracht te regelen. Als het goed is staat er op het factuur wél de percentage BTW beschreven. de facturen zijn natuurlijk incl. dus je zou dit zelf kunnen berekenen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde. 

@Lisa, heb mijn profiel aangevuld.

 

Reputatie 7
Badge +17

@jthijs Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het voor je in orde gemaakt! :wink:

Waarom staat de btw niet standaard op de mobiele factuur? Moet elke klant dit individueel aanvragen? Hoe dan, want de bereikbaarheid is prut.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @keejse. Bij particuliere klanten staat dit standaard uit. Zou je nog je gegevens kunnen invullen in je profiel? Dan regel ik het voor je! 

Inmiddels gechat met een medewerker die het vanaf nu in orde maakt.