Vraag

Buiten EU bundel

  • 14 May 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Hoezo betaal ik bij KPN voor een buiten de EU Bundel €49.99 voor 500 mb
En mijn vriend bij T-mobile €29,99 voor
1000 mb?

Dat verschil is nogal groot vindt ik!!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Monjon Ik zal niet ontkennen dat het een verschil is. Je zult begrijpen dat ik uiteraard niet kan zeggen hoe een concullega tot een bepaalde prijs komt en wat je vervolgens met zo'n bundel kunt.

Bij onze bundels buiten de EU heb je een aantal opties: je kan voor een 100 MB-variant kiezen of een wat grotere 500 MB. Dan speelt ook nog eens mee welk land je bezoekt: we hebben een aantal 'voordeellanden buiten de EU' waarmee je tegen een gereduceerd tarief belt en internet. We hebben ook een 'overige landen buiten de EU'. Bij deze bundels betaal je €14,99 of €54,99 of bij de 'voordeellanden' kom je uit op €9,99 of 39,99. Alle bundels zijn 31 dagen geldig.
Reputatie 7
Badge +11
KPN is zeker duur,als wij naar Egypte gaan,dan zetten zij daar er een simkaart in, van bv 4000 MB en dan kan ik internetten, Whatsappen,en fb wat ik wil,
Kost geen drol🤣op het vliegveld aldaar, staan vaak al mensen je op te wachten.
Voor een plaatselijke simkaart te plaatsen
Zo regelen wij het altijd,
Maar dat zal denk ik niet overal zo zijn.
@Bart_ ik snap hoe t werkt ...
Ik snap alleen niet waarom het verschil zo groot is de prijs dubbel en wat je kunt gebruiken de helft....
Is toch raar!!

@Tycha
Goeie tip, dank je!
Ik dacht er te laat aan, en had de kpn bundel al ingesteld, anders had ik dat kunnen doen. Wij waren in Turkije....

Reageer