Beantwoord

buitenland bundel 2 x besteld

• 21 mei 2018
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Voor de vakantie naar Mexico een buitenlandbundel besteld, Omdat deze niet zichtbaar was dit nogmaals gedaan. Bij terugkomst blijkt dat er nu 2 bundels geactiveerd zijn, waarvan de eerste grotendeels opgebruikt. De tweede bundel is ook meteen ingegaan. Is het mogelijk deze tweede bundel te annuleren, of door te schuiven naar de toekomst?
icon

Beste antwoord door Bart_ 22 mei 2018, 14:10

Dag Franka. Zoiets is onhandig, maar het kan gebeuren. Ik zie inderdaad dat je de tweede bundel niet hebt aangesproken. Ik kan ‘m niet doorschuiven of annuleren, maar ik heb de kosten van deze bundel voor je vergoed. Dat zie je terug op je komende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur als minbedrag. Ik hoop dat je een mooie vakantie hebt gehad!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag Franka. Zoiets is onhandig, maar het kan gebeuren. Ik zie inderdaad dat je de tweede bundel niet hebt aangesproken. Ik kan ‘m niet doorschuiven of annuleren, maar ik heb de kosten van deze bundel voor je vergoed. Dat zie je terug op je komende (of uiterlijk de daaropvolgende) factuur als minbedrag. Ik hoop dat je een mooie vakantie hebt gehad!

Reageer