Beantwoord

Buitenland bundel

• 28 september 2015
  • 6 reacties
  • 216 keer bekeken

Hallo,

Vandaag bekeek ik mijn factuur omdat deze iets hoger uitviel dan gebruikelijk. Echter viel het me op dat ik 7 minuten in het buitenland gebeld heb, terwijl ik er zeker van ben dat ik dat niet gedaan heb. Kunnen jullie hier meer duidelijkheid over kunnen geven?

Mvg,

Tom

icon

Beste antwoord door Cindy_ 6 oktober 2015, 14:29

Hoi Tom, 

Ik ga er vanuit dat het inmiddels duidelijk is, daar ik geen berichtje meer voorbij heb zien komen. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het me dan vooral weten. 

Met groet, 

Cindy

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Tom, 

Ik stuur je zo even een privébericht toe met de vraag om gegevens. Als je deze wilt antwoorden, dan kijk ik het voor je na. 

Met groet, 

Cindy

Cindy_ schreef op 2 okt '15 om 09:43u

Hallo Tom, 

Welkom op het forum. Dat is gek dat je dan ineens bellen in het buiteland op je factuur hebt staan. Ben je wezen varen o.i.d.? In dat geval maakt je telefoon verbinding via een satelliet en kan het zijn dat je via een ander land belt. Als je wilt dat ik het nakijk in welk land je verbinding hebt gemaakt, wil je dat dan laten weten? 

Met groet, 

Cindy

O nee sorry ik ben een tijd niet aanwezig geweest. Ik zou graag willen weten vanuit welk land ik gebeld heb ja. 

Ik ben trouwens niet wezen varen o.i.d., ben benieuwd welk land eruit komt!

Groeten,

Tom

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Tom, 

Ik ga er vanuit dat het inmiddels duidelijk is, daar ik geen berichtje meer voorbij heb zien komen. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het me dan vooral weten. 

Met groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Tom, 

Welkom op het forum. Dat is gek dat je dan ineens bellen in het buiteland op je factuur hebt staan. Ben je wezen varen o.i.d.? In dat geval maakt je telefoon verbinding via een satelliet en kan het zijn dat je via een ander land belt. Als je wilt dat ik het nakijk in welk land je verbinding hebt gemaakt, wil je dat dan laten weten? 

Met groet, 

Cindy

Ja, op de factuur is hiervoor geld afgeschreven, ben ook niet in de buurt vd grens geweest. Sterker nog, ik bel nooit en kan me nuer eens een gesprek van dienlengte herinneren

Reputatie 4
Badge +5
Hallo welkom,
Misschien een rare vraag, maar weet je zeker dat er staat dat je in t buitenland gebeld hebt? Zo ja ben je ook niet in de buurt van de grens geweest?

Reageer