Beantwoord

Buitenland bundel werkt niet!

• 3 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 390 keer bekeken

Nu een paar dagen in Trier in Duitsland.
In Nederland de gratis 100 EU bundel geactiveerd
Helaas werkt het niet .. data roaming aan , toestel ( Sony compact z3) opnieuw opgestart zonder resultaat. Nu op de camping wel een redelijke wifi verbinding maar dit was de opzet niet .Kpn bied internetbundels aan maar misschien eerst maar eens met de collega telecom aanbieders om de tafel... Oja ik heb de handleiding zeker doorgenomen op kpn.com voor dit toesel.
icon

Beste antwoord door Joran 4 augustus 2016, 19:09

We zijn er uit! De technische dienst heeft een blokkade voor het gebruik van internet in het buitenland verwijderd. Deze blokkade wordt automatisch ingesteld nadat een buitenlandbundel is verbruikt, maar had niet nog steeds invloed moeten hebben. Gelukkig is het weer opgelost 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Kekke, bijzonder vervelend om hier in het buitenland achter te komen. Deze instellingen zien er prima uit. In Duitsland hebben we verschillende roamingpartners, kun je Vodafone LTE eens proberen? Als dit ook niet werkt neem ik morgen contact op met de technische dienst. Reageer daarvoor op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Badge +28
We zijn er uit! De technische dienst heeft een blokkade voor het gebruik van internet in het buitenland verwijderd. Deze blokkade wordt automatisch ingesteld nadat een buitenlandbundel is verbruikt, maar had niet nog steeds invloed moeten hebben. Gelukkig is het weer opgelost 🙂

Reageer