Beantwoord

Buitenlandbundel activeren in Nederland?

• 18 maart 2017
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb een abo van KPN. Binnenkort vertrekken we voor een vakantie naar NZ. Ik wil daarvoor een Wereld bundel Voordeel 500 activeren.

Is dit beter om dit in Nederland al te doen? Zo ja, hoe lang van te voren? Ik neem aan dat de bundel pas actief wordt wanneer we de telefoon uit vliegtuigmodus halen in het buitenland.
icon

Beste antwoord door Erik_ 19 maart 2017, 11:39

Jazeker, Padiro. Buitenlandbundels zijn ook in het buitenland te activeren. Zoals Robin al aangeeft wordt hij gelijk actief zodra je hem aanzet. De bundel is dan 31 dagen actief, of tot de 500 MB/minuten/sms op is, net wat eerder komt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
De bundel wordt actief zodra je hem activeert. Dit wil je dus zo laat mogelijk doen (bijvoorbeeld vlak voor vertrek)
Badge
Kan ik dat ook doen vanuit NZ? Uiteindelijk zijn we bijna 2 dagen aan het vliegen en kun je de bundel niet gebruiken.
Reputatie 7
Badge +27
Jazeker, Padiro. Buitenlandbundels zijn ook in het buitenland te activeren. Zoals Robin al aangeeft wordt hij gelijk actief zodra je hem aanzet. De bundel is dan 31 dagen actief, of tot de 500 MB/minuten/sms op is, net wat eerder komt.

Reageer