Vraag

Bundel berichten buitenland via SMS

• 5 september 2017
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Ik was van 19 augustus tot 2 september in Bonaire. Vanaf de 19e t/m de 31e heb ik 28 (!!) keer een SMS gehad over de bundel op Curaçao of Aruba, waar ik niet was. Waarom zoveel onzinnige berichten???

1 reactie

Badge +2
Hallo @Tony Rhinensis, welkom op het forum! Zo vaak zo'n sms'je ontvangen is wel een beetje overdreven inderdaad 😞
Ik weet in alle eerlijkheid niet waarom deze situatie is ontstaan. Je hoort zo'n sms te ontvangen wanneer je voor het eerst verbinding maakt met het netwerk, het zou kunnen zijn dat je telefoon daarom verbinding gehad heeft (zij het miniem) met de zendmast op Curaçao en telkens als dat gebeurde je zo'n sms 'je hebt ontvangen. Aan de andere kant zou ik dan verwachten je ook weer een sms'je zou ontvangen wanneer je weer netwerk op je 'eigen' eiland had.

Ook kan het nog zijn dat Bonaire, Curaçao en Aruba onder hetzelfde netwerk vallen, maar dan zou het nog niet verklaren waarom je zo vaak zo'n bericht zou krijgen.
Het blijft dus giswerk in alle eerlijkheid, maar hoe dan ook: dank voor het kenbaar maken. En uiteindelijk beter goed gewaarschuwd dan níet gewaarschuwd, toch 😉

Reageer