Beantwoord

Bundel buitenland

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 156 keer bekeken

ik ga naar een voordeelland (israel) en naar jordanie, dan heb ik toch maar 1 extra belbundel nodig?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 October 2019, 09:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @lexver. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. In Israël kan je met een extra bundel voor voordeellanden buiten de EU voordelig bellen sms-en en internetten. Deze extra bundel is 31 dagen geldig vanaf het moment dat je het bestelt.

Op deze pagina vindt je meer informatie. Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!
Dank je wel, maar ik wil graag weten of ik 2 bundels aan moet schaffen omdat ik ook naar Jordanië ga
Reputatie 7
Badge +21
In Israël heb je een 'Voordeelland buiten de EU' bundel nodig. Je hebt een 'Overige landen buiten de EU' bundel nodig in Jordanië. Je hebt dus wel 2 verschillende bundels nodig wanneer je in beide landen gebruik wil maken van jouw smartphone.
Dus het was beter voor mij geweest als Israël geen voordeelland zou zijn! Ik vind het wel heel raar!
Reputatie 7
Badge +21
In dit geval zou het inderdaad voor jou beter zijn geweest als Israël geen Voordeelland zou zijn maar onder Overige landen buiten de EU viel, of andersom. Ik had je het graag anders willen vertellen, maar helaas is dit niet het geval en zal je toch twee bundels moeten aanvragen.😥
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden. Alvast een fijne vakantie toegewenst! ☺️

Reageer