Beantwoord

Bundel na verlenging anders dan verwacht

  • 12 January 2020
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

Hoii,

Ik heb afgelopen oktober mijn abonnement verlengd en dus ook een nieuwe telefoon uitgezocht. Nu kom ik erachter dat ik in mijn abonnement maar 5000 mb heb in plaats van 10.000 mb. Ik ben er toch zeker van dat ik voor 10.000 mb heb gekozen. Ook is er afgesproken dat de kosten €50,00 per maand zullen zijn. Maar nu is er rond de €56,00 afgeschreven. Wat kunnen we hieraan doen?

 

Groetjes Fleur

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 January 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Fleurgerritse ,

Als ik jou verhaal lees, dan vrees ik dat jij slachtoffer bent geworden van de nieuwe regels bij het verlengen van een abonnement. Sinds 8 oktober 2019 gelden bij verlengingen niet meer de regels van KPN Compleet, maar wel van KPN Hussel. Het grootste verschil is dat je data niet meer verdubbeld wordt. 

Heb jij zwart op wit dat je voor deze datum een verlenging hebt afgesproken op de oude voorwaarden? 

Voor de volledigheid hieronder nog even de twee systemen naast elkaar. 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Fleurgerritse

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Fleurgerritse, welkom op het KPN forum. Jammer om te lezen dat je bundel na de verlening anders is dan je verwacht. 

Ik sluit me aan bij de berichten van Noordzee hierboven, had je ze al gelezen? Ik hoor het graag als ik je hiermee kan helpen.

Reputatie 7
Badge +28

@Fleurgerritse 

Heb je nog hulp nodig of weet je inmiddels genoeg?