Beantwoord

Bundel onbeperkt online

  • 18 November 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Hoi,

Ik heb de bundel onbeperkt online aangeschaft. Alleen kan ik geen gebruik maken van de 30 belminuten/sms. Het staat ook niet aangegeven in de app. Ik heb nu een dikke week gewacht in de hoop dat het alsnog in de app verscheen, maar ik kan er nogsteeds geen gebruik van maken. Het 3G werkt wel gewoon.

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 November 2019, 12:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LynnD Ik kijk graag even na hoe het zit. Er zijn helaas wat problemen met de prepaid app, waar je in dit algemene topic wat meer over kunt lezen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? 

Hi @LynnD Ik kijk graag even na hoe het zit. Er zijn helaas wat problemen met de prepaid app, waar je in dit algemene topic wat meer over kunt lezen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van je mobiele nummer en het nummer van je simkaart? 

Hoi, ik heb het toegevoegd aan mijn profiel.  

Reputatie 7
Badge +20

Ha @LynnD Ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt. Je hebt ondertussen ook contact gehad met mijn collega @Alex_P en hij heeft het één en ander gedaan. Is alles nu in orde? 

ja

Reageer