Bundelhoogte aanpassen

• 31 december 2013
  • 4 reacties
  • 4563 keer bekeken

Ik heb een KPN2013 Bel-SMS Onbeperkt bundel, maar deze wil ik omzetten naar een KPN 250 bundel, dit kon eenvoudig werd mij verteld door de aardige meneer in de KPN winkel. Alleen het bedrag van de KPN 250 bundel komt bovenop mijn huidige maandbedrag. Dus wordt het nog duurder, dat kan niet de bedoeling zijn.

Hoe kan ik dit aanpassen? Moet ik het eerst erbij nemen en het daarna stop zetten?

Bedankt alvast voor de opheldering.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste SBolkenstijn,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

De 250 bundel komt in plaats van de Onbeperkt bundel. Aangezien de 250 bundel goedkoper is dan de Onbeperkt bundel, zal het maandbedrag lager uitvallen.

M.v.g,

Jemy

Beste Jemy,

Bedankt voor de beste wensen, en ook voor jou een goed 2014.

Ik wil ook graag dat het in plaats van komt, dat werd mij ook verteld in de winkel. Maar als ik de optie aanklik, wordt deze opgeteld bij mijn huidige bundel en wordt het maandbedrag opgehoogd ipv aangepast.

Ik kan me voorstellen dat daarna de onbeperkt bundel wordt opgezegd, maar om niet vast te zitten aan 2 bundels durf ik niet op de wijzigen button te drukken....

Reputatie 4
Badge +2
Okee ik snap het. Vreemd, niet handig dat het zo wordt weergegeven. Ik begrijp je terughoudendheid in deze.

Als je je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht stuurt, wil ik die wijziging wel voor je doorvoeren.

M.v.g,

Jemy

Het is inderdaad uiterst vreemd, bij het online wijzigen zie je voor de 250 bundel dat er 20 euro BIJKOMT bij het huidige maandbedrag, terwijl het nieuwe bedrag 20 euro moet zijn; hier klopt dus echt iets niet aan deze site!!

ik heb uiteindelijk telefonisch mijn bundel laten aanpassen en deze fout op de site doorgegeven.

Beniwuwd of de KPN nu snel in aktie gaat koen om deze storende fout te herstellen

Reageer