Beantwoord

Bundelverdubbeling nog niet gekregen.

  • 15 November 2019
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo, ik zou een verdubbeling op mijn bundel krijgen op mijn mobiel van 2gb naar 4 gb. Dat is nog steeds niet het geval.

Ik verwachte het al in september,  toen in oktober, maar het is nog steeds niet gelukt!

Ik heb tv en internet en vaste telefoon van kpn

 

Hoe kan ik dat regelen? 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 November 2019, 14:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @emmy65, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je producten in aanmerking komen voor KPN Compleet en de voordelen, dan zou je dat wel moeten krijgen! Heb je het 06-nummer al wel aangemeld voor de voordelen, dus toegevoegd aan de registratie voor KPN Compleet? Of heb je ook producten van Telfort? Dan gaat de aanmelding via deze website, en duurt het wel iets langer dan 3 werkdagen. 

Het abonnement is trouwens niet afgesloten onder de KPN Hussel voorwaarden? Hier is de dubbele data namelijk geen voordeel meer die je krijgt.

Mocht het niet lukken, dan kijk ik het graag voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer en mij een seintje geven wanneer dat gelukt is? 

Reputatie 7
Badge +21

@emmy65, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

BGeste Susan

Ik heb mijn nummer  geregistreerd via die link maar nog steeds geen bundelverdubbeling, wel een verdubbeling van de rekening , dat heb ik in een andere vraag op dit forum gesteld.

 

Reputatie 7
Badge +21

@emmy65, welkom terug! Ik kijk het graag voor je na maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je het volgende willen aanvullen in je Forum profiel zodat ik voor je bezig kan? Het gaat om je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer.

ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Emmy, ik neem het over van Susan. Ik zie dat de verdubbeling inmiddels rond is. Ik heb ook in je andere topic geantwoord, ik zie daar je reactie graag tegemoet. 

Reageer