Beantwoord

claim rondkrijgen duurt al 3 weken

• 26 februari 2018
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

wij zijn al 3 weken bezig om de claim rond te krijgen.omdat jullie de verkeerde documenten krijgen?wij hebben alles al verstuurd waar jullie om vragen...dubbel op verstuurd,extra verstuurd etc.
iets gaat er mis en ik denk steeds meer dat het aan jullie afhandeling ligt,wat me tegen valt want ik betaal wel voor deze service....
en wel mooi reclame maken..binnen 1 dag een vervangend toestel??

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 maart 2018, 16:51

Hallo Rene17 en welkom hier op het Forum. Ik zie inderdaad terug dat je al even bezig bent om aanspraak te maken op je toestelverzekering. Ik vind het erg jammer om te horen dat het zo lang moet duren; ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet blij van wordt.

Ik kan niet alles tot in detail bekijken; dat heeft te maken met je privacy aangezien dit om je verzekering gaat. Wat ik wel zie is dat er enkele documenten ontbraken die nodig waren om de claim te kunnen afronden. Dat is inmiddels wel gelukt en als het goed is, is je vervangende toestel inmiddels onderweg. Klopt dat?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Rene17 en welkom hier op het Forum. Ik zie inderdaad terug dat je al even bezig bent om aanspraak te maken op je toestelverzekering. Ik vind het erg jammer om te horen dat het zo lang moet duren; ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet blij van wordt.

Ik kan niet alles tot in detail bekijken; dat heeft te maken met je privacy aangezien dit om je verzekering gaat. Wat ik wel zie is dat er enkele documenten ontbraken die nodig waren om de claim te kunnen afronden. Dat is inmiddels wel gelukt en als het goed is, is je vervangende toestel inmiddels onderweg. Klopt dat?
Reputatie 7
Badge +19
Dag Rene17. Ik heb geen reactie meer van je gelezen en ik vroeg me af of alles nu goed is afgerond. Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer