Compleet activeren

  • 15 november 2014
  • 2 reacties
  • 399 keer bekeken

Helaas lukt het mij niet om compleet te worden.

Na 2x sms compleet AAN, kreeg ik eindelijk een reactie na een week: ons Internetabonnement zou niet aangemeld zijn?! Wordt verwezen naar kpn.com/compleet, maar daar wordt ik weer terug verwezen om teruggebeld te worden. Ook al 2x aangemeld zonder resultaat.

Ik ben overgestapt naar KPN voor het compleet pakket, mooie aanbieding, maar lijkt nu meer op een lokmiddel. Jammer! 

Hoe gaan we dit oplossen KPN?!?!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Marjorie,

De aanmelding zou niet zo lastig moeten gaan, jammer om te lezen! Op dit moment is Compleet echter wel in aanmelding, het lijkt alsnog gelukt. Met maximaal 5 werkdagen moet je gebruik kunnen maken van alle voordelen van Compleet. Als er onverhoopt toch problemen optreden los ik dit graag verder op. Kun je dan het mobiele telefoonnummer nog in een privébericht sturen? Laten we hopen dat dit niet meer nodig is.

Joran

Helaas, ook na 5 dagen geen oplossing. Ben het nu wel een beetje zat!

Heb een pm gestuurd en hopen dat het nu eindelijk opgelost wordt!

Reageer