Beantwoord

Compleet korting niet verwerkt

  • 5 July 2019
  • 6 reacties
  • 492 keer bekeken

Ik heb een KPN Compleet pakket met tv, internet, telefoon en de mobiel van mijn vrouw.
Ik heb mijn mobiel nu bij KPN en bij het bestellen gaf ik KPN Compleet aan, €5 korting op de prijs van €19.
Ik ben nu over naar KPN (per 18/6/19) maar in Mijn KPN zie ik de €19 staan maar zonder de korting.
Hoe kan het dat de korting niet verwerkt is?
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 July 2019, 16:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @MikeWriter, Welkom op het forum. Leuk om te lezen dat je ook een mobiel abonnement bij ons hebt afgesloten. Het lijkt er inderdaad op dat de Compleet voordelen nog niet verwerkt zijn. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hola Marina,
Fijn dat je wil nakijken wat er aan de hand is.
Ik heb mijn profiel nu aangevuld zoals je vroeg.
Laat me weten als je nog meer nodig hebt.
Fijne avond,
Michael
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @MikeWriter, Deze gegevens zijn voldoende. Je was nog niet aangemeld voor KPN Compleet. Nu wel 🙂 Je kunt de voordelen ook terugvinden in je MijnKPN account. Mocht je nog vragen hebben, stel ze vooral!
Reputatie 7
Badge +19
@MikeWriter, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je nu gebruik kun maken van de voordelen en je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Bedankt Marina, het is nu in orde.
Ik vind het wel vreemd dat ik zelf actie moet nemen om mij aan te melden bij KPN Compleet want ik had bij de bestelling daarvoor gekozen. Er is ook niet later vermeldt dat ik actie moet nemen.
Zo kost het meer tijd en werk voor iedereen!
Fijn dat je het hebt opgelost!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @MikeWriter, Snap ik. Als je dit al hebt aangegeven, dan is het gek dat het niet actief is en dat je het nog eens moet melden. Waar de fout zit, dat kan ik niet achterhalen. Maar als we hier meer meldingen overzien, dan zullen we dit verder onder de loep nemen. Excuses voor het ongemak.

Reageer