Beantwoord

Compleet voordelen met Hussel Sim Only

  • 9 December 2019
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zal de titel wat duidelijker omschrijven.

Ik wil graag mijn 06 nummer verlengen en Unlimited Data lijkt mij wel wat.

Momenteel heb ik dmv KPN compleet dubbele data en 5 euro korting op m'n mobiele abonnement. Als ik naar de nieuwe hussel formule ga, dan krijg ik 5 of 7,5 euro korting. Dat is tot zover duidelijk. Zou ik voor vast ook een Hussel pakket afnemen, dan is alles mij ook nog duidelijk.

Wat mij niet duidelijk is is het volgende. Voor de vaste diensten hebben wij nog een oud TV en Internet Basis (50Mbit) pakket. Dit contract loopt nog en kan dus nog niet omgezet worden naar het nieuwe Hussel. Op dit moment krijgen we het pluspakket gratis ivm KPN compleet. Als ik nu mijn mobiele abonnement ga verlengen naar die Hussel, blijft het pluspakket dan nog actief? Aangezien dit onder KPN compleet valt.

 

Dus: nieuw Hussel mobiel abonnement  met oud Thuis pakket. Kan ik dan nog steeds het pluspakket gratis zien? Of krijg ik dan ook die entertainmentkorting die ik daarvoor moet gebruiken? 

 

Hoop dat de vraag wat duidelijk is. Met dat gehussel moet ik goed zoeken of bepaalde dingen nog wel mogelijk zijn. Dan was KPN compleet makkelijker.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja 12 December 2019, 18:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Ik denk dat ik er al uit ben.

Reputatie 6
Badge +9

Dag @jjmvdt. Van harte welkom hier. Leuk dat je geïnteresseerd bent in Hussel. :slight_smile:  Ik begrijp dat je Thuis abonnement nog niet verlengbaar is en je je daarom afvraagt wat er verandert als je Mobiel verlengt en daarmee de overstap maakt naar Hussel. Voor de zekerheid: omdat je Thuis abonnement niet wijzigt, blijft het Pluspakket gratis. Voor Mobiel geldt dat Unlimited Data beschikbaar wordt en je € 7,50 / € 5,- korting krijgt op je mobiele abonnement. Als er nog onduidelijkheden zijn, laat het me dan gerust weten.

Reputatie 1

Hi @Natasja, dat is eigenlijk precies wat ik wilde weten.

 

Ik was even vergeten dat we ook nog een Mobiel Internet Budget hadden (simkaart 500MB die door compleet verdubbeld wordt naar 1GB.) Die loopt ook nog onder de oude compleet formule. Alleen mijn mobiele abonnement is mogelijk wel interessant met Hussel.

 

Nu nog overweging maken voor sim-only of met toestel ;)

Reputatie 6
Badge +9

Heel fijn, @jjmvdt. :smile: Mooi dat ik het zo duidelijker heb kunnen maken voor je. Als je nog wel ergens vragen over hebt, dan weet je mij te vinden.

Reageer