Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Configuratiesessie is vervallen wi-fi instellen


Ik heb een blackberry curve en wil mijn wi-fi instellen.

Wanneer ik dit doe staat er  ''Bezig met configuren Wi-Fi profielen... Configuratiesessie is vervallen. U kunt terugkerenen het opnieuw proberen. Resterende tijd: 0.00''

Wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Menno 22 mei 2012, 09:13

Beste vivianx__,

KPN blokkeert uiteraard geen Wifi verbinding. Heeft u een particuliere aansluiting of een zakelijke? Het stukje dat u heeft bijgevoegd heeft namelijk betrekking op een zakelijke aansluiting waarbij het bedrijf waarbij u werkt dit voor u heeft ingesteld.

Heeft u de mogelijkheid een ander Wifi signaal te testen? Als u hier namelijk wel op kunt inloggen met uw toestel, zit het probleem niet in uw toestel.

Met vriendelijke groet,

menno

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb ook het internet geraadpleegt en hier heb ik dit stukje gevonden:

"Standaard worden nieuwe Wi-Fi®-profielen onder aan uw Wi-Fi-profielenlijst weergegeven. 

Als uw toestel is gekoppeld aan een e-mailaccount waarbij BlackBerry® Enterprise Server wordt gebruikt, heeft de systeembeheerder van uw bedrijf waarschijnlijk ingesteld dat u geen verbinding met een Wi-Fi-netwerk kunt maken."

Kan het dat KPN voor mij heeft ingesteld dat ik geen verbinding met een wi-fi-netwerk kan maken?

Reputatie 5

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Menno heeft ontvangen van andere leden.

Badge +6
Beste vivianx__,

KPN blokkeert uiteraard geen Wifi verbinding. Heeft u een particuliere aansluiting of een zakelijke? Het stukje dat u heeft bijgevoegd heeft namelijk betrekking op een zakelijke aansluiting waarbij het bedrijf waarbij u werkt dit voor u heeft ingesteld.

Heeft u de mogelijkheid een ander Wifi signaal te testen? Als u hier namelijk wel op kunt inloggen met uw toestel, zit het probleem niet in uw toestel.

Met vriendelijke groet,

menno

Reputatie 6

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Cornelis heeft ontvangen van andere leden.

Badge +3
Beste vivix__

Is het probleem inmiddels opgelost?

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)