Beantwoord

Contact e-mailadres wijzigen

  • 13 April 2021
  • 5 reacties
  • 194 keer bekeken

Goedenavond, 

 

Ik zou graag mijn email adres willen wijzigen van mijn mobiel abonnement naar mijn thuis abonnement op een ander mail adres. 

Wie kan mij hierbij helpen? De link waarover gesproken werd in de vorige vraag zie ik nergens staan. 

 

Groetjes 

Lynk76

*Admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 April 2021, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lynk76, dit kan inderdaad via mijn collega's op de chat (via www.kpn.com/service) of telefonisch via 0800-0402!

Waarom kan je mij hier niet wegwjs maken? 

Ik heb vorige keer 1,5uur zitten wachten tot er iemand mij kon helpen. Waarom is dit forum er dan? 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lynk76, je hebt helemaal gelijk. Dit moet je ook zelf kunnen! 

Als je inlogt in je MijnKPN kun je rechtsbovenin klikken op Profiel, daar kun je je mailadres wijzigen. Dit mailadres word dan ook je contact/factuur e-mailadres.
Mocht je voor je MijnKPN en contact/factuur e-mailadres verschillende e-mailadressen willen gebruiken kun je ze ook via mijn telefonische of chat-collega's los van elkaar laten wijzigen. (via www.kpn.com/service) of telefonisch via 0800-0402)

Dank je wel voor het begrip Thomas,

Ik zal het proberen uit te leggen want ik zie niet waar ik het kan wijzigen. 

Mijn man en ik hebben beide mobiel van kpn. Ook ons internet en tv komt van kpn. Alleen komt mijn mobiele abonnement op een gmail adres en de rest allemaal op een kpn mail adres. Ik wil mijn gmail adres wijzigen in de kpn mail adres zodat wij alles bij elkaar hebben. Dat is administratief makkelijker. 

Hoe krijg ik dat voor elkaar? 

Ik hoop dat je mij nog kunt en wilt helpen. 

 

Groetjes Esther 

Reputatie 7
Badge +20

Ah duidelijk! Als jullie allebei je eigen KPN ID willen gebruiken (wel makkelijker met het inzien van je eigen verbruik en abonnement) moet dus jouw contactemailadres gewijzigd worden in het KPN mailadres maar niet het KPN ID. In dat geval zul je hierover echt even contact moeten hebben met een van mijn collega's, dit is helaas niet iets wat je zelf kunt wijzigen.


De makkelijkste manier (in mijn ogen) is via de chat op www.kpn.com/service. Als je daar de volgende stappen volgt kun je chatten met een collega. Mobiel > Ik heb een andere vraag of wil graag contact >  naar chat  (een stuk naar beneden onder: Direct antwoord via chat)