Vraag

Contact graag wat betreft een aankoop bij De KPN XL Winkel in Eindhoven

  • 17 May 2020
  • 4 reacties
  • 145 keer bekeken

Geacht KPN

Graag zou ik telefonisch in contact willen komen met iemand die gaat over de KPN Winkels.              Graag een manager of supervisor de reden is dat ik niet goed geholpen ben .                                            Ik heb de klantenservice gesproken naar aanleiding van een mail die ik via de site heb gestuurd maar die geven aan dat ik naar de KPN XL winkel terug moet gaan waar ik ook niet goed en serieus geholpen ben.                                                                                                                                                         

 Het gaat betreft over een aankoop die vorig jaar zijn gedaan in de KPN XL Winkel in Eindhoven  Ekkersrijt ik heb daar 2 nieuwe Iphone,s aangeschaft voor mijn werk en bij 1 is en een aantal keren defecten geconstateerd gezien deze onder garantie valt is de Iphone 8 al 2 keer in zeer korte tijd opgestuurd en ook weer vrij snel terug gekomen gezien ik de voordeel van de twijfel geef en er vanuit kan en mag gaan dat deze goed worden nagekeken zijn de problemen wederom nog steeds niet opgelost.

Ik merk wederom weer de zelfde herkenbare problemen die door TELEPLAN !! opgelost of gemaakt zouden moeten zijn ?

Het toestel is afgelopen Vrijdag 15-5-2020 door de brievenbus in een envolupe door POST.NL gegooid met enig zonder tekst of uitleg wat men nu precies gedaan heeft want het toestel is nog geen jaar oud 

Gezien ik nog volledig garantie zou moeten hebben wettelijk hoop ik of mag ik hopen dat ik via deze oproep of vraag nu wel een goed geholpen zal gaan worden .

Graag hoor ik van U hoe dit opgelost kan en gaat worden.

 

Met Vriendelijke Groeten

Daan Sewnandan

 

Admin: 06-nummer en e-mailadres verwijderd en opgeslagen in je profiel

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @DS Bezorg Service . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je telefoon nog steeds niet goed werkt? Lees ik dat goed? Wat zijn precies de klachten?

De winkel is vaak een doorgeefluik. Er wordt daar niet gerepareerd. Gaat jouw klacht over de winkel of over teleplan?  Mijn eerste ingeving zou zijn om terug te gaan naar de winkel. Wat weerhoud jou hiervan? Ben je daar slecht te woord gestaan? Alle info is welkom.

Kun je tevens je profiel aanvullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hai Heer Erwin

 

Dank u voor uwe reactie

Naar de winkel kan altijd maar ik wil 100 procent weten of ik daar geholpen ga worden met een directe oplossing.

Omdat eerder keren dat ik daar ben terug gegaan moest men het toestel terug sturen naar Teleplan en daar sta ik niet weer op te wachten.

Wat ik vraag is heel simpel en dat is of dat ik contact kan krijgen met iemand van hoger hand om een oplossing te zoeken en te vinden want ik sta niet weer te wachten op dat het toestel terug gestuurd gaat worden want dat ik nu al te vaak in te korte tijd gebeurt.

zoals ik aangaf zijn eerdere pogingen niet gelukt en ik ben ook niet goeden netjes behandeld.

ik hoor graag van u

Met Vriendelijke Groeten

Daniel Sewnandan

DS Bezorg Service

xxxx

Hoi @DS Bezorg Service . Ik heb een mail gestuurd naar de beheerder(s) van de winkel.

Ik laat je weten zodra ik een reactie heb mogen ontvangen.

Heer Erwin

Ik dank U vriendelijk voor uwe reactie en moeite.

Ik ben bereikbaar op * of via  *

u mag en kunt dit door geven aan hun.

 

Met Vriendelijke Groeten

 

Daniel Sewnandan

*Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy.