Vraag

Contact met KPN / Moeite met spraakcomputer

  • 28 January 2019
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Alleen jammer dat wanneer je het nummer van KPN belt er alleen een computer stem klaar staat die vervolgens een sms stuurt waar ik mijn oplossing op de website kan vinden.
Als ik de oplossing daar kon vinden zou ik niet bellen!
Werken er ook nog mensen bij KPN? De chatfunctie krijgt mijn computer niet geopend en ik heb geen zin om een twitter account aan te maken als ik een vraag over mijn mobiel heb!

*Admin: afgesplitsten een eigen topic voor vraag aangemaakt

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
"Medewerker spreken" en je krijgt iemand aan de lijn... Zo moeilijk is het nou ook weer niet.
Reputatie 7
Badge +20
@DaanPlette Wat jammer om te lezen dat je zoveel moeite hebt om ons te bereiken. Misschien kan ik je op weg helpen. Telefonisch moet het allereerst zeker lukken: je kunt inderdaad voor de optie kiezen om een collega aan de lijn te krijgen, door daar om te vragen. Verder: via de website kun je inderdaad chatten. Je geeft aan dat dit niet lukt: vakk blokkeert een adblocker de pop up van het chatscherm. Daar zou je even naar kunnen kijken. Je hebt nu ook dit Forum gevonden en ik kan je uiteraard ook helpen, als dat nodig is. Je hoeft zeker een twitter-account te gebruiken, als je dat niet wilt. Het kan wel, namelijk.

Reageer