Beantwoord

Contact over betalingsregeling

  • 13 April 2021
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Vandaag wederom contact met KPN gezocht om een oplossing te zoeken, De medewerker die opnam sprak slecht verstaanbaar Nederlands en er waren gillende kinderen op de achtergrond te horen. Niet echt een fijn begin….

Probleem is dat ik graag een betalingsregeling wil afspreken nadat deze eerder is misgelopen. Ik wil het heel graag oplossen maar kom bij de klantenservice geen stap verder.

Al mijn betalingen aangaande het abonnement zijn bij,  diensten zijn geblokkeerd, het betreft de betaling voor het toestel. Ik ben eerder geblokkeerd geweest, heb daar een afspraak voor gemaakt, heb betaald, maar er moest een nieuwe afspraak gemaakt worden voor de regeling van het toestel, Dat heb ik gedaan, na heel vaak bellen met de klantenservice, en vervolgens is de afspraak gemaakt.

Vervelende is dat de betalingslink daarvan door mij over het hoofd is gezien en ik daar dus na verlopen van de link achterkwam.

Direct gebeld, 32 minuten gewacht, iemand aan de lijn en ineens werd de lijn verbroken. Vandaag weer gebeld en dan zegt de medewerker, wacht u maar op bericht van de deurwaarder!!

Sorry, maar ik wil het graag oplossen….maar heb daar wel hulp in de vorm van een betalingsregeling voor nodig.! Heel vervelend, maar het is niet anders

Ook ik ben door de hele coronatoestand mijn werk kwijt geraakt, overheden schieten iedereen te hulp behalve de consumenten, terwijl er door de overheid toch duidelijk word aangegeven dat bedrijven (lees: KPN) daaraan medewerking geven.

Is het een oplossing om te wachten tot ik bericht krijg van een deurwaarder…in mijn ogen niet.

Iemand raad?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 April 2021, 13:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @MHWP, welkom! Goed dat je ons gevonden hebt. Het is een lastige tijd en we denken graag met je mee voor een gepaste oplossing. Ik ben het met je eens dat het geen gewenste oplossing is om te wachten tot de deurwaarder bij je langs komt, dan ben je eigenlijk al te ver. Ik snap dan ook heel goed dat je op zoek bent naar een oplossing met ons. We kunnen zeker kijken naar een betalingsregeling, mits jouw dossier nog niet is overgedragen aan een incassobureau. Is het inmiddels overgedragen aan een incassobureau, dan kunnen wij helaas niets meer. Goed, laten we eerst kijken of een betalingsregeling tot de mogelijkheden behoort. Ik moet je daarvoor wel vragen om (opnieuw) telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 en te vragen naar de afdeling Collections. Dit is onze financiële afdeling en zij gaan over het maken van betalingsafspraken. Collections is maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar.