Vraag

Contract

  • 22 January 2019
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo
kan ik mijn oude contracten ook ergens terug vinden? Ook die van mijn man? Maw die bij ons op het adres staan?
Groeten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Miranda, we verwijderen contracten na de wettelijke bewaartermijn. Omdat je gegevens in je profiel staan kon ik direct controleren welke documenten er onder jouw abonnement staan opgeslagen. Bij jou is dat één contract die ik direct heb nagestuurd. Onder het andere abonnement op jouw adres staan geen contracten meer opgeslagen. Controleer voor de zekerheid de oude mail nog even, mocht je de contracten ergens voor nodig hebben. Alle contracten worden per e-mail opgestuurd.
Hoi bedankt voor uw antwoord!
als het goed is moet u voor dit contract nog een aantal contracten van mij hebben. Ik zit al heel wat jaren bij KPN. Ik neem aan dat jullie een bewaar termijn hebben van jaar of 7?
Helaas in Mn oude mails niets meer te vinden
Reputatie 7
Badge +28
Voor het eerste contract 5 jaar, voor verlengingen is er geen bewaarplicht. Het contract dat je -als het goed is- gisteren per mail hebt ontvangen is de enige die ik kan achterhalen 😟

Mag ik vragen waar je de contracten precies voor nodig hebt? In het geval van verzekeringskwesties kunnen we bijvoorbeeld een vervangend aankoopbewijs sturen, een contract is daarvoor niet nodig.

Reageer