Contract aanpassing / beeindiging

• 18 juli 2014
  • 1 reactie
  • 853 keer bekeken

Als je een contract afsluit bij KPN en je krijgt hier een bevestiging van en je neemt binnen 7 dagen hierover contact op met hen dat het aangepast moet worden van 2 jaar in 1 jaar zorg dan dat je daar een bevestiging van krijgt. Ik heb in april vorig jaar een nieuw contract afgesloten in eerste instantie voor 2 jaar (simonly). Na ontvangst van de bevestigingsbrief hiervan heb ik binnen de 7 dagen bedenktijd gebeld met de vraag of er verschil zat tussen 1 jaar en een 2 jarig simonly contract. De eerste 12 maanden was dat niet het geval vertelde de medewerker mij. Ik heb hem toen aangegeven dat ik dan het aangepast wilde hebben naar 12 maanden. Omdat ik me realiseerde dat ik in de loop van 2014 zou gaan emigreren. Mijn contract zou dan van april 2013 tot 1-7-2014 lopen voor een tweetal telefoonnummers. 
Nu heb ik contact opgenomen met de klantendienst van KPN maar zij vertelde mij dat mijn contract toch tot 1-7-2015 zou lopen en er van een telefoongesprek over de aanpassing niets bekend is. Wel kon mijn aantekeningen vinden over andere telefoongesprekken die ik meerdere malen heb moeten voeren om een foutieve rekening aangepast te krijgen, wat uiteindelijk na veel bellen gelukt is.
Alleen als ik een bewijs heb van dat telefoongesprek zou er een opzeg mogelijkheid zijn.

Dus wees gewaarschuwd dat als u een contract laat aanpassen dat u hier ook een bewijs van krijgt wat anders zeggen ze gewoon dat het doorloopt en er niets van een telefoongesprek terug te vinden is.

Dit heb ik ook op het facebook/kpn gezet.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste hgroen,

Indien je je bericht op de KPN pagina op Facebook hebt geplaatst zal een van onze medewerkers daar je bericht beantwoorden.

Met vriendelijke groet.

Cornelis

Reageer