Beantwoord

contract beeindiging

• 30 maart 2014
  • 4 reacties
  • 2627 keer bekeken

Ik had een contract tot 2 maart 2014 voor mobiel bellen. Op 15 september heb ik kpn laten weten dat ik mijn contract wilde beeindigen met ingang van de afloopdatum.

Hiervan heb ik een bevestiging gehad.

Nu zie ik dat er voor de maand maart toch abonnementsgeld is geincasseerd ??!

icon

Beste antwoord door Menno 31 maart 2014, 09:38

Graag gedaan hoor:) Ik heb je bericht trouwens wat laten aanpassen omdat je de opheffingsbevestiging publiekelijk had geplaatst. De aansluiting was helaas nog niet opgeheven maar ik heb ervoor gezorgd dat dit alsnog per 2 maart met terugwerkende kracht is verwerkt. Je ontvangt het bedrag retour voor de teveel betaalde abonnementskosten. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Liekje, 

Omdat je een bevestiging hebt ontvangen ga ik er vanuit dat de aansluiting daadwerkelijk is opgeheven. Ik zou dit eventueel nog voor je kunnen nakijken wanneer je mij in een privé-bericht het mobiele nummer stuurt. Het kan zijn dat de factuur voor maart al was opgesteld voordat de aansluiting daadwerkelijk was opgeheven. Mocht dit het geval zijn, dan volgt er automatisch een correctie voor het bedrag dat in rekening is gebracht voor het abonnement van 2 maart tot en met 31 maart.

Beste Menno,

Alvast bedankt voor je reactie en dat je er naar wilt kijken.

In het onderstaand mailtje wat ik van kpn op 15-09-2013 heb ontvangen staan alle gegevens

denk ik die u moet hebben zoals klantnummer en telefoonnummer.

Het nummer staat op mijn naam maar was eigenlijk voor mijn dochter, zij heeft al sinds november/december een andere telefoon met een ander telefoonnummer dus jullie diensten zijn ongeveer vanaf die tijd al niet meer gebruikt. De telefoon ligt al sinds november/december ongebruikt in de kast.

Groetjes Angelique Appeldoorn

Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan hoor:) Ik heb je bericht trouwens wat laten aanpassen omdat je de opheffingsbevestiging publiekelijk had geplaatst. De aansluiting was helaas nog niet opgeheven maar ik heb ervoor gezorgd dat dit alsnog per 2 maart met terugwerkende kracht is verwerkt. Je ontvangt het bedrag retour voor de teveel betaalde abonnementskosten. 

Hallo Menno,

Sorry....niet goed opgelet met het bericht aanmaken, was wel mijn bedoeling geweest om het als prive bericht te versturen.

Bedankt voor het nakijken en dat het al gecorrigeerd is, lang leve het kpn forum

Groetjes Angelique

Reageer