Beantwoord

Contract gegevens verkeerd ingevuld

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Beste,

ik heb sinds vorige week een nieuw contract.
ik heb aangegeven alles het zelfde te willen
houden. behalve dan dat het sim only
moest worden. koop zelf mijn toestellen.
nu is spotify aangeklikt door uw medewerker
maar niet spotify premium.
niet zo handig, als ik vraag om het zelfde.
hoe kan ik dit nu oplossen ?
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 January 2019, 09:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @RB12345, Welkom op het forum. Leuk om te lezen dat je weer een nieuw contract bij ons afneemt. Een sim-only is natuurlijk ideaal wanneer je het toestel liever los koopt. Wanneer we Spotify toevoegen aan een abonnement gaat het altijd over een Spotify Premium abonnement. Je krijgt dan een activatiecode waarmee je van Spotify Free kunt upgraden naar Spotify Premium. Heb je deze nog niet hebt ontvangen, kan ik je alsnog één opsturen. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik dit z.s.m. voor je regelen.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.

Reageer