Beantwoord

Contract historie

  • 21 January 2019
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Welke persoon werkzaam bij KPN kan ik hier een PB sturen die toegang heeft tot de historie van mijn gegevens en die ik een PDF kan sturen met het bijbehorende verzoek?
icon

Beste antwoord door Marina_ 4 February 2019, 11:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @EMdeLeeuw, Wij kunnen jammer genoeg niet alle historie inzien van jouw gegevens. Zoek je oude contracten en/of oude facturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan opvragen. Als ik de benodigde gegevens niet voor je kan opvragen krijg je instructies van me waarmee je de benodigde gegevens alsnog kan opvragen.

Zou je ook je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het voor je uitzoeken,
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.
Ik heb pas laat een reactie gekregen dat je gereageerd had. Maar ik heb de gegevens in mijn profiel geplaatst zodat je het kan opzoeken @Marina_ Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @EMdeLeeuw, Je zoekt de historie van je gegevens. Zoek je oude facturen, zou je dan willen toelichten welke? Als het gaat over contracten, zou je dan willen aangeven welk contract je zoekt?
Ik stuur jou even een PB @Marina_ met daarin een link naar een bestand waarin het allemaal duidelijk wordt. Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi EmdeLeeuw, alle gegevens die je nodig hebt kan ik niet opsturen. Je kunt het verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook hebben we dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar:
KPN Mobiel
t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Reageer