Beantwoord

Contract laten doorlopen

• 7 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Hallo!
Ik had niet in de gaten dat mijn contract eind mei is afgelopen. Ik betaal echter nog steeds dezelfde kosten, dus ook voor mijn toestel. Terwijl m'n toestel na 24 maanden natuurlijk gewoon is afbetaald. Beetje raar lijkt me. Hier zou toch eigenlijk een regeling voor moeten zijn dat je kosten gewoon omlaag gaan?
Ik hoor het graag.
Groet, Lilian
icon

Beste antwoord door Joran 7 augustus 2018, 20:46

Welkom op het forum Lilian! Bij onze nieuwe abonnementen is dat inderdaad het geval. De toestelkosten en de abonnementskosten staan hierbij los van elkaar. Op het moment dat de contractsperiode voorbij is (12/24 maanden) vervalt het deel van de toestelkosten. Bij abonnementen van voor 2017 is dat nog niet het geval. We hebben wel de mogelijkheid aan afdeling aan te sturen die met jou gaat zoeken naar een oplossing. De toestelkosten worden teruggestort en als je wil kun je direct een verlenging laten invoeren. Allemaal in goed overleg.

Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een seintje geven als dit is gebeurd? Dan zet ik dit in gang. Deze gegevens zijn alleen voor jou en ons inzichtelijk.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Lilian! Bij onze nieuwe abonnementen is dat inderdaad het geval. De toestelkosten en de abonnementskosten staan hierbij los van elkaar. Op het moment dat de contractsperiode voorbij is (12/24 maanden) vervalt het deel van de toestelkosten. Bij abonnementen van voor 2017 is dat nog niet het geval. We hebben wel de mogelijkheid aan afdeling aan te sturen die met jou gaat zoeken naar een oplossing. De toestelkosten worden teruggestort en als je wil kun je direct een verlenging laten invoeren. Allemaal in goed overleg.

Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een seintje geven als dit is gebeurd? Dan zet ik dit in gang. Deze gegevens zijn alleen voor jou en ons inzichtelijk.
He Joran,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de gegevens in mijn profiel gezet.

Groet, Lilian
Reputatie 7
Badge +28
Top! Ik heb de afdeling aangestuurd. Er wordt binnen een week contact met je opgenomen. Hou er rekening mee dat er anoniem wordt gebeld. Als het niet lukt je te bereiken ontvang je een e-mail. Ik ga ervan uit dat het zo in orde komt 🙂

Reageer