Beantwoord

Belofte tweede vernieuwing niet waargemaakt

  • 17 May 2019
  • 8 reacties
  • 225 keer bekeken

Op 28 maart hebben wij het contract verlengt van de mobiele telefoon van onze zoon, gaat 11 juli 2019 in, daarna gaat zijn telefoon stuk wij bellen kpn, krijgen te horen dat als we half mei terug bellen we van het contract afkunnen of kunnen omzetten, gisteren gebeld verliep vriendelijk contract kon omgezet worden geen probleem telefoon zou vandaag komen, contract werd naar ons gestuurd wij moesten bevestigen via sms code, vandaag krijgen we te horen dat het nieuwe contract niet doorgaat omdat de medewerker een fout heeft gemaakt, en dat het oude contract gewoon ingaat per 11 juli. Ik vind het echt niet kunnen dat we een contract wijziging afspreken wat de volgende dag gewoon wordt teruggedraaid, heeft iemand tips of ervaring hoe we hier mee om moeten gaan, we hebben nu nog steeds geen telefoon.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 28 May 2019, 13:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AM2010, Wat balen dat zijn telefoon net stuk gaat terwijl er al een nieuw SimOnly abonnement is afgesloten. Wat er precies gebeurd is en welke mogelijkheden er zijn ga ik voor je uitzoeken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Het betreffende mobiele nummer kun je toevoegen bij klantnummer mobiel. Als je jouw gegevens hebt ingevuld, reageer je dan weer in dit topic? Dan pak ik het z.s.m. op en hoop ik je snel meer duidelijkheid te kunnen geven.
Beste Marina,

Ik heb de gegevens aangepast, fijn dat je er naar wilt kijken.

Met vriendelijke groet,
AM
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AM2010, Op dit moment zijn er geen andere mogelijkheden. Ik heb je een privébericht gestuurd met een toelichting. Wil je op dat bericht reageren?
Graag, gaan de 3 maanden in na afsluiten contract of ingang start contract en een sim only handset kan dat ook een S8 van Samsung zijn? die in termijnen wordt afbetaald?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AM2010, Ik heb je toelichting gegeven in het privébericht. Wil je daar reageren?
Op 28 maart hebben wij het contract verlengt van de mobiele telefoon van onze zoon, gaat 11 juli 2019 in, daarna gaat zijn telefoon stuk wij bellen kpn, krijgen te horen dat als we half mei terug bellen we van het contract afkunnen of kunnen omzetten, gisteren gebeld verliep vriendelijk contract kon omgezet worden geen probleem telefoon zou vandaag komen, contract werd naar ons gestuurd wij moesten bevestigen via sms code, vandaag krijgen we te horen dat het nieuwe contract niet doorgaat omdat de medewerker een fout heeft gemaakt, en dat het oude contract gewoon ingaat per 11 juli. Ik vind het echt niet kunnen dat we een contract wijziging afspreken wat de volgende dag gewoon wordt teruggedraaid, heeft iemand tips of ervaring hoe we hier mee om moeten gaan, we hebben nu nog steeds geen telefoon.Hoi @AM2010, Ik heb je toelichting gegeven in het privébericht. Wil je daar reageren?

Afgelopen week werd ik gebeld een meneer van KPN, hij vertelde wat ik al wist gaf aan dat per 11 juli al een S8 kon nemen ik gaf aan dat Marina oktober had aangegeven bleek het inderdaad Oktober te zijn, ja het is allemaal nieuw, begrijp ik, ik kreeg een aanbod om tegen een korting van 100 euro alsnog een S8 te mogen aanschaffen bij een winkel van KPN bevestiging was niet nodig het ging gelijk in het systeem als crediterin. Bij de KPN winkel in Haarlem Schalkwijk konden ze in het systeem been melding vinden dat er een creditering en de Samsung S8 Galaxy midnight black was niet op voorraad in geen een filiaal, helemaal voor niets naar de winkel geweest, nog steeds geen telefoon en je wordt aangekeken alsof je de boel komt besodemieteren, ik ben er helemaal klaar mee!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AM2010, Welkom terug! Goed dat je aangeeft dat er dingen gebeuren die niet helemaal kloppen. Hoe het zit kan ik je nog niet uitleggen, maar wil je meegeven dat jij niet degene bent die de boel besodemietert. Ik ga uitzoeken hoe het precies zit en zodra ik meer weet, neem ik contact met je op. Tot die tijd wil ik je vragen om het contact te laten verlopen via mij. Je loopt namelijk de kans dat er nog meer misverstanden ontstaan wanneer je weer iemand anders spreekt. Als je nog vragen hebt, kun je mij altijd een bericht sturen. We houden contact.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AM2010, Ik heb alles doorgezet en onze klachtenafdeling heeft inmiddels contact met je gehad. Het is allemaal erg vlot opgepakt en heb begrepen dat er een passende oplossing is gekomen. 😃 Fijn! Hopelijk ben je deze vervelende situatie snel weer vergeten. Excuses voor al het ongemak. Mocht je nog ergens vragen over hebben, laat je dan wat van je horen? We helpen je graag! 🙂

Reageer