Contract mobiel internet niet stopgezet en kosten bellen klantenservice

  • 16 April 2021
  • 6 reacties
  • 35 keer bekeken

Vorig jaar in December heeft mijn moeder haar KPN mobiele internet abonnement stopgezet. Hiervoor hadden wij heel vaak moeten bellen en zeer lange gesprekken gevoerd. Ze hebben ons gerustgesteld dat haar contract in december definitief afloopt. Alsnóg is haar mobiele abonnement niet stopgezet! Het is nu April en er wordt elke maand geld van mijn rekening afgeschreven.

Ik heb zelf ook een internet mobiele abonnement bij KPN, en moet voor twee abonnementen betalen terwijl er van eentje niet eens gebruik wordt gemaakt. 
Ze veranderde vorig jaar ook van Simkaart in december nadat ze haar mobiele abonnement bij KPN definitief had opgezegd.


Hoe kan zo'n groot probleem ontstaan? Wat hebben alle kpn werknemers die we aan de lijn hadden nou wél correct gedaan? 
Telkens als ik de KPN klantenservice bel, krijg ik ze niet eens aan de lijn en moet alsnog €1 p/m betalen! 
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum en goed dat je aan de bel trekt.

Ik wil graag eens met je meekijken wat er nu precies aan de hand is. Zou je hiervoor je forum profiel kunnen invullen. Als je bij persoonlijke opmerkingen willen omschrijven om welke mobiele nummers het gaat?
Geef je hier nog en reactie zodra je dat klaar hebt? Ik ga dan op onderzoek voor je uit! :mag:

Reputatie 6
Badge +10

Overigens is ons telefoonnummer, 0800-0402, volledig gratis.

Bedankt voor het onderzoeken van deze kwestie. Ik heb de mobiele nummer in mijn opmerkingen gezet. 
We hopen op concrete antwoorden en een passende oplossing. 

Reputatie 6
Badge +10

Dankje voor het invullen!

Ik heb uiteraard direct de gegevens erbij gepakt en het nummer wat jij aangeeft is 31 januari gestopt bij ons. Uit de loggingen haal ik naar voren dat eind december is aangegeven dat dit nummer moest stoppen. Omdat het nummer nog tot 31 januari in contract zat is het nummer per 31 januari (bij ons) definitief opgeheven. Daarna is er op 22 februari nog 1 factuur verschenen, maar dat was een creditnota. Na februari zijn er geen facturen meer verschenen (en zal ook niet meer gebeuren) omdat het nummer niet meer bij ons actief is.
Als jij aangeeft dat er alsnog bedragen worden afgeschreven voor dit nummer dan moet dat wel via een andere provider zijn.

Kun je hier mee verder zo?

Reputatie 6
Badge +10

@Mobiele abonnement contract. Ik heb al een tijdje niets van je gehoord. Kan ik hiermee er vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost?

@Mobiele abonnement contract. Ik heb al een tijdje niets van je gehoord. Kan ik hiermee er vanuit gaan dat het inmiddels is opgelost?


Beste Nico, excuses voor de late reactie. Het probleem is inderdaad opgelost. Dankjewel!