Beantwoord

Contract na verlenging klopt niet met het aanbod

  • 3 May 2021
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Vandaag telefonisch mijn mobiel contract verlengd voor 2 jaar voor een bedrag van 15 euro pm met 5GB plus 5GB gratis en onbeperkt bellen en sms’en! Op het contract staat dat de maandelijkse kosten 17,50 euro is en 5GB

klopt dus niets van .…

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Nick83 3 May 2021, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Vandaag telefonisch mijn mobiel contract verlengd voor 2 jaar voor een bedrag van 15 euro pm met 5GB plus 5GB gratis en onbeperkt bellen en sms’en! Op het contract staat dat de maandelijkse kosten 17,50 euro is en 5GB

klopt dus niets van ....

Jawel, die € 2,50 gaan er nog vanaf omdat u ook internet thuis heeft. Dit staat echter niet op het contract, en dat klopt.

Edit: toch vraag ik me af of het helemaal goed gaat. Op de website kost het 5 GB + 5 GB abonnement 20 euro. Met de € 2,50 eraf word het dan € 17,50

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @StritLo, ik heb even een eigen topic voor je vraag gemaakt. Door vakantie zie ik vandaag je reactie helaas pas.
Heb je in de tussentijd nog collega's van mij gesproken?
Ik kijk anders graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hallo Thomas in mijn kpn profiel staat het goed!

bedankt