Beantwoord

Contract opgezegd

  • 11 February 2019
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Nou net gelezen dat jullie geen mail meer hebben en dat iedereen hier op t forum kan gaan lezen dat ik een probleem heb dat mijn contract is opgezegd op 2 januari maar dat jullie nog steeds geld van mijn rekening halen voor de maand februari.
Ik snap dat ik mn verbruikskosten van januari nog moet betalen als ik een maand opzegtermijn heb maar de abo kosten voor februari zijn niet van toepassing.
Kunnen jullie nu een privé bericht sturen hoe jullie denken dit op te gaan lossen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 February 2019, 22:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi S, welkom op het forum. Ik zie dat je abonnement op 3 februari is opgezegd. De factuur van de maand februari was aangemaakt voordat de opzegging was verwerkt, vandaag dat je ook voor de maand februari hebt betaald. Geen zorgen, alles wat je vanaf 3 februari vooruit hebt betaald zal via de slotfactuur van eind februari worden verrekend en terug worden worden gestort als het bedrag al is geïncasseerd. 🙂
He Alex,

je geeft aan 3 feb. opgezegd, maar dan bedoel je denk ik 3 feb. afgelopen (ivm 1 maand opzegtermijn)? Het is als het goed is 3 januari opgezegd.
Ik zie de slotfactuur dan wel tegemoet.
Reputatie 7
Badge +24
Dat klopt helemaal. 3 januari is de opzegging ontvangen en is definitief opgezegd op 3 februari. Alles loopt zoals het hoort, de slotfactuur komt er ook aan.
Beste Alex,

Bedankt voor je reactie. Hier kan ik wat mee. Ik wacht het af.