Beantwoord

Contract van 2015 opvragen

  • 30 July 2019
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik zou graag met iemand in contact willen komen die mijn contract uit 2015 aan mij kan toesturen. Ik heb zojuist een bijzonder onaagenaam gesprek gehad met een van jullie collega's over het opvragen hiervan en uiteindelijk werd de hoorn er zelfs opgegooid.

Ik ben altijd graag klant geweest bij KPN, maar ik overweeg nu echt om per direct al mijn abonnementen op te zeggen. Er is wel nog een klacht aangemaakt over mijn vraag. Maar ik voel me op dit moment niet heel erg geholpen.

Ik dacht dat jullie klantvriendelijkheid iets hoger in het vaandel hadden staan.

Met vriendelijke groet,


Megan van Geest

Admin: Bericht afgesplitst van Opvragen oude contracten
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 August 2019, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Meganvgeest ,
contracten van 2015 hebben nu al lang een opzegtermijn van 1 maand.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Meganvgeest, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo'n slecht gesprek met mijn collega hebt gehad! Ik ga m'n best voor je doen om het contract te achterhalen, wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Kan ik je misschien (ook) ergens anders mee helpen? Je vraagt natuurlijk niet zomaar een contract op. Laat het me gerust weten als er andere vragen zijn.
Beste Marcia,

Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist het profiel aangevuld. Mijn 06-nr kon ik volgens mij niet toevoegen.

Met vriendelijke groet,


Megan
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed. Weet je nog hoe je destijds het abonnement aan bent gegaan? Als dat via de winkel is geweest, moet ik je daar naar verwijzen. Is dat via de website of telefonisch geweest, kan ik een verzoek indienen om een kopie te achterhalen. Wel heb ik dan het ordernummer van destijds nodig. Wil je deze in de persoonlijke opmerkingen vermelden in je profiel? Als je het ordernummer niet meer hebt, kan ik je er helaas niet verder bij helpen. 😞
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me maar weten.