Beantwoord

contract verlengen

  • 25 July 2019
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik mocht mijn abonnement verlengen. En dat had ik vanmiddag via internet gedaan. 2 uur later kreeg ik een mailtje dat het was afgewezen omdat ik het aantal mobiele aansluitingen had bereikt. KPN gebeld een medewerker heeft mij proberen te helpen maar zag dat ik geen toestemming kreeg maar kon verder niet zien waarom niet. Ik zit al jaren bij KPN en nooit problemen gehad met het verlengen tot nu. Wie weet wat er nog precies aan de hand is???
icon

Beste antwoord door Joran 27 July 2019, 13:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Elke! Het is onduidelijk dat deze mail het over het aantal mobiele aansluitingen heeft. Dat kan een oorzaak zijn maar is bij een verlenging niet waarschijnlijk. Een abonnement kan ook afgewezen worden als de Inkomens en lastentoets of de BKR check niet positief is. Zie ook BKR registratie bij toestelfinanciering telefoon: in 1 keer of gespreid | KPN.

Ik wil graag even kijken of ik meer informatie kan vinden, kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
@Elke01980: Weet je zo voldoende of kan ik je nog verder helpen? Dan hoor ik graag nog even van je.

Reageer