Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Contract verlening aanbieding?

Goedenavond

Wordt werkelijks gebeld om over te stappen naar T-mobile tele 2 etc.

Nu is het zo dat mijn contract is afgelopen

Heb eea vergeleken en KPN is goed voor wat je krijg.

Echter in de welkomskorting zit het verschil

Wat is er mogelijk bij KPN met een verlenging of wat ik liever heb is Mn mobiel contract aan te passen ivm nieuw telefoon.
(Oude is namelijk slecht)

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 16 april 2018, 15:25

Oké vaste diensten, duidelijk! Helaas kan ik je geen welkomstkorting bieden voor je vaste diensten. Je kunt wel vernieuwen naar onze nieuwe pakketten mocht dit voordeliger zijn, zonder welkomstkorting. In de plaats hiervan hebben we blijvende voordelen in de vorm van KPN Compleet. Je behoudt deze korting , zolang je meerdere KPN producten blijft combineren op hetzelfde adres.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hallo Jacco, leuk dat je jouw vraag op ons Forum stelt! Heb je het op dit moment over je vaste diensten of over je mobiele abonnement? Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van een mobiel abonnement. Je kunt jouw mobiele abonnement jammer genoeg nog niet verlengen, daarom kom je nog niet in aanmerking komt voor een nieuw toestel. Aan een welkomstkorting voor een mobiel abonnement doen we niet. Als ik je vraag niet goed heb begrepen, dan hoor ik dat graag van je.
En verlenging vaste contract?
Reputatie 3
Badge +3
Oké vaste diensten, duidelijk! Helaas kan ik je geen welkomstkorting bieden voor je vaste diensten. Je kunt wel vernieuwen naar onze nieuwe pakketten mocht dit voordeliger zijn, zonder welkomstkorting. In de plaats hiervan hebben we blijvende voordelen in de vorm van KPN Compleet. Je behoudt deze korting , zolang je meerdere KPN producten blijft combineren op hetzelfde adres.
Ik heb al KPN compleet

Mn vrouw heeft nog mobielcontract bij tmobiele

Deze heeft ook tv internet etc. Voor de eerste 6 mnd voor 32,50 en dan 52,50 voor de overige 6 mnd.
Reputatie 3
Badge +3
Goed om te lezen dat je al gebruikt maak van KPN Compleet. Helaas heb ik niet de optie op jouw nog eens een welkomstkorting aan te bieden. We kunnen jouw vrouw wel voordelen bieden rondom KPN Compleet. Wanneer zij de overstap maakt van T-Mobile naar KPN, dan krijgt zij ook de KPN Compleet voordelen zoals €5,00 korting per maand op haar mobiele abonnement, verdubbeling van mb's en belminuten. Jullie kunnen dan ook onderling mb's delen en onderling gratis bellen!
Reputatie 3
Badge +3
Goedemorgen Jacco! Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer