Beantwoord

Contractant gegevens zijn onjuist ingevoerd in/door de winkel

  • 26 January 2020
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

een beetje raar dat je bij de kpn winkel hier voor moet zijn ik heb laats een nieuwe contract af gesloten voor mijn vrouw

via internet en zie nu dat ik met een vrouw getrouwd ben geb datum 01-01-1911

en dat ze ook de naam verkeerd op gezet hebben dat was voor mobiele aansluiting verlenging

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 January 2020, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @appelsap06, welkom terug! Wat een vervelende situatie, dit! Als het alleen om een typefout in de geboortedatum gaat, kan dit ook telefonisch (0800-0402) of via de chat. Niet via het forum, in verband met een verificatiesms die we sturen. Als het daarnaast ook op een verkeerde naam staat, bijvoorbeeld op jouw naam terwijl het op de naam van je vrouw had moeten staan, moet er een contractovername plaats vinden. 

beste marcia dat begrijp ik maar kreeg van de KPN  te horen dat ik naar de winkel moet er voor 

maar mijn vrouw is geboren 29-09-1956 en het contract heb ik tel besteld bij de kpn gewoon verlenging

Reputatie 7
Badge +30

Voor zover ik het weet, mag je vrouw dit telefonisch ook zelf regelen. Als jij dit voor haar wilt doen, dan kunnen jullie inderdaad het beste even naar de winkel. Het wijzigen van een geboortedatum is niet heel gewoonlijk, dus op het moment dat de collega's het aan de telefoon twijfels hebben o.i.d. dan sturen ze je naar de winkel, zodat we daar een goede verificatie kunnen doen.

 

Een contractovername kan in principe dus ook gewoon via de website, dan moet je even op het linkje klikken uit mijn vorige bericht. Als je dat invult, wordt het gewoon geregeld.