Beantwoord

contractbevestiging foutief

  • 21 February 2021
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb mijn contract gisteravond verlegd voor 2 jaar

bedrag wordt 22,50, is bevestigd per 3-5021

bij bevestiging factuur wordt 27,50 genoemd per 3-5-21

hoe kan dit ? foutje  ?

 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 February 2021, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt 5 euro korting, omdat u ook internet thuis van KPN heeft. Deze korting word echter niet in het contract meegenomen omdat deze later altijd weer kan vervallen als u naar een andere provider gaat. Op de factuur komt de korting echter wel terug. 

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @contract verlenging, welkom op het forum! Wat @Nick83 zegt klopt inderdaad. Mits je geen vast thuis pakket hebt. Dan zal de husselkorting niet toegepast worden.

maar ik heb toch een bevestiging gekregen voor het bedrag van 22,50 dat is de bundel van 15 GB + onbeperkt bellen en  SMS

Reputatie 4
Badge +5

Klopt @contract verlenging. Maar daarin staat dat er geen husselkorting wordt toegepast als je geen internet van KPN hebt. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @contract verlenging ,

Op de bevestiging wordt altijd de prijs genoemd zonder de KPN Husselkorting. Maar op de factuur hoort dan de netto prijs in rekening gebracht te worden.

Wordt de korting niet vermeld op jouw factuur? 

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden