Beantwoord

Contractdatum / korting

  • 14 October 2020
  • 4 reacties
  • 157 keer bekeken

Beste KPN klantenservice,

 

Nu heb ik een mobiel abonnement “TFT BelBundel 2018 10000/150”, met een korting van 15,62 euro. Nu is mijn einde contractdatum, 28-12-2020.

 

Behoud ik deze korting ook nog na einde contractdatum, dus als ik niet verleng?

Want op mijn factuur staat: “Korting zolang je abonnement loopt”, maar is dit einde contractdatum?

 

En als ik niet verleng, blijven de voordelen dan ook nog steeds actief? Zoals:

  • Meeneembaarheid van de bundel: U kunt uit de bundel overgebleven minuten en MB's twee factuurmaanden meenemen.
  • TFT CombiVoordeel Mobiel

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groeten,

Davy D.

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 October 2020, 16:24

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @DDuck , einde contractdatum betekent letterlijk einde contract van 2 jaar, wordt daarna omgezet in een contract voor onbepaalde tijd en dan per maand opzegbaar. Voor de rest verandert er niets.

Je contract houdt niet op te bestaan en verlengen is dus niet nodig.

Als je gaat verlengen wordt het een ‘echt’ KPN-abo en dat hoeft niet per se voordeliger te zijn.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @DDuck, van harte welkom op ons Forum!

Ik zie dat @JanD het juiste antwoord al heeft gegeven. Weet je hiermee voldoende?

Wil je toch dat ik even met je meekijk, dan hoor ik dat graag van je. Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +10

@DDuck  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

@JanD & @Jose_  Bedankt voor jullie antwoord. Het is nu duidelijk voor mij.

Reageer