contractduur

• 25 maart 2016
  • 11 reacties
  • 276 keer bekeken

Hallo,

Ik wilde vargen of er nog meer mensen zijn die naar de overgang van HI naar KPN het vermoeden hebben dat er iets niet klopt met hun contractsduur.

Ik zelf heb namelijk gegevens dat ik op 29 Januari 2014 een contract heb afgesloten voor 2 jaar. heb dit ook nog eens bevestigd gekregen van de winkel waar ik destijds mijn abonnement heb verlengd.

nu blijk dat mijn contract volgens de gegevens van kpn pas afloopt in december 2016. dit is bijna een verschil van een naar.

Het is toch niet zo dat bij de overgang van HI naar Kpn de contractsduur opnieuw is ingegeaan.

M.vr.gr.  Bas

11 reacties

Hallo bas

Ik heb precies hetzelfde ik heb in mei 2014 een 2 jarig contract afgesloten en in november 2016 verlengen dat is bij mij 2,5 jaar en geen 2 jaar wat wel in het contract staat dus er klopt idd iets niet
Reputatie 7
Badge +30
Nou in het geval van rld, volgensmij heb je vroegtijdig verlengt als ik het zo lees. Bij vroegtijdig verlengen komt de resterende tijd bij de contractsduur op.

Robin

Hoi Robin,

Bij mij zit er meer dan een jaar tussen en dit kan niet bij een vroegtijdige verlenging.

Bas

Ik ben in 2014 overgegaan van kpn naar Hi dan is dat toch een nieuw contract en andere provider dan vervalt alles toch tenminste normaal gesproken wel lijkt
Hoi rld,

Je bedoeld dat je bent overgegaan van Hi naar kpn. Met de overgang is je contract niet veranderd sterker nog we hebben toen een cadeau gekregen van Hi in de vorm van een verdubbeling MB. En Hi was al van KPN alleen de naam is er veranderd.

Grt Bas

Reputatie 7
Badge +30
Nee, je hebt dan geen nieuw contract gekregen, tenzij je zelf verlengt hebt op dat moment
Heb net nog contact gehad met een medewerker van kpn en hun schijnen niet in het bezit te zijn van een contract wat een soap.

Ook jammer dat er niemand reageert van kon zelf.

bas

Reputatie 7
Badge +30
Nouja, het is goede vrijdag, alle topics worden gewoon op volgorde afgehandeld en je topic is amper een dag oud.

Robin
Dat is inderdaad zo maar toch was het foj geweest voor wat verheldering.

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen ! Hier ben ik 🙂. We behandelen de topics op volgorde van binnenkomst. Door goede vrijdag en het paasweekend kan een reactie wat langer duren. 

Bij de overgang naar KPN is je contractduur hetzelfde gebleven. Ik geef je graag opheldering over je contractduur. We bewaren contracten een bepaalde tijd en kunnen je die in die tijd ook toesturen. Zit je hier buiten? Dan is het niet mogelijk. Heb je je contract niet digitaal? Je ontvangt je contract digitaal bij een telefonische verlenging of als je die via internet hebt gedaan. Beantwoord je mijn privébericht zo? Dan kijk ik na hoe het zit met de duur van je contract. 

; is het voor jou duidelijk hoe het zit met vroegtijdige verlengingen? 

Reputatie 7
Badge +23
; bedankt voor je gegevens! Ik hoop je opheldering te hebben gegeven over de ingangsdatum van je contract en ook de einddatum. Volgens mijn gegevens klopt het zo. Informatie hierover vind je in je inbox. 

Reageer