Beantwoord

Contractovername prive>prive met meerdere nummers

  • 9 May 2021
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste,

 

op advies van KPN is een klein zakelijk abonnement in 2016 omgezet naar een prive abonnement met 7 verschillende nummers. Na een aantal wijzigingen binnen het bedrijf is degene die het contract heeft afgesloten een andere weg gegaan. De resterende 6 nummers in het contract moeten overgedragen worden naar de eigenaar die dat deel van het bedrijf voortzet.

Echter via de webformulieren kom ik er niet uit. Via de prive-gedeelte lijkt het erop dat er maar 1 telefoonnummer kan worden overgedragen. Via zakelijk zou het wel in 1 keer kunnen, maar het is volgens jullie geen zakelijk contract.

Graag info hoe dit aan te pakken.

 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 9 May 2021, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoe werkt dat met zoveel nummers bij KPN? Want op een Experiabox kun je toch maar 2 toestellen aansluiten?

Is het niet een idee om die nummers te migreren naar een VoIP provider? Dat zou veel goedkoper zijn lijkt me. Tevens heb je veel meer mogelijkheden. 

Reputatie 7
Badge +12

Hoe werkt dat met zoveel nummers bij KPN? Want op een Experiabox kun je toch maar 2 toestellen aansluiten?

Is het niet een idee om die nummers te migreren naar een VoIP provider? Dat zou veel goedkoper zijn lijkt me. Tevens heb je veel meer mogelijkheden. 

Dit is in de subgroup voor mobiel gezet dus ik gok dat het om 06 nummers gaat.

particulier kan inderdaad niet allemaal tegelijk, je zal dan voor elk nummer opnieuw een contractsovername moeten aanvragen. Let er wel op dat zowel consument als kleinzakelijk maximaal 10 nummers op naam kan hebben. Hierna zal een overstap naar KPN EEN gedaan worden zover ik weet van mijn tijd uit retail.