Beantwoord

Contractovername zakelijk naar privé met nummerbehoud.

  • 24 January 2019
  • 1 reactie
  • 5123 keer bekeken

Een korte vraag via het forum.

Ik wil mijn kpn zakelijk mobiel overzetten naar privé met nummerbehoud. Klopt het dat bij de contractovername ik eerst moet kiezen voor sim only. En dat het sim only abonnement dezelfde contractsduur overneemt van het zakelijk abonnement. Dus, dat ik vervolgens weer een contractverlenging kan doen met een prive abonnement incl. nieuwe mobiel? (Het abonnement loopt al enige tijd door... Ik gebruik nu nog steeds de Samsung Galaxy S5).

In de mijn kpn app staat overal technische fout. En bij het verlengen van het zakelijke abonnement middels de website krijg ik tevens er is een technische fout opgetreden (of iets in die trant).
De KPN stores bij ons in de buurt konden voor zakelijke klanten niets regelen.

P.s. ik heb de klantenservice geprobeerd, maar kom in wachtrijen van meer dan 15 minuten.

Als ik er zeker van ben dat ik dus eerst de overstap moet maken naar sim only, maar vervolgens weer de overstap kan maken naar een mobiel abbo met nieuwe mobiel prive *met nummerbehoud, dan kom ik er verder zelf weer uit.

Ik wil voorkomen dat ik eerst vast zit aan een jaar sim only voordat ik privé met nummer behoud weer een abbo kan afsluiten.

M.v.g,

Cora van der Klink
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 January 2019, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Cora. Allereerst, welkom hier. Dit is vrij simpel, vul dit formulier in. Mijn collega's van die afdeling zullen binnen enkele dagen contact met je opnemen. Weet je zo voldoende? Ik hoop het wel 😉