Beantwoord

data 097 niet te verlengen

  • 15 September 2019
  • 13 reacties
  • 272 keer bekeken

hoi
via de mijn kpn kan ik mijn data simkaart niet verlengen
deze gebruik ik zelden en heb 1gb bundel (500mb) omdat ik glasvezel heb van kpn
deze kaart is niet te verlengen en ik wil ook niet 15 euro gaan betalen aangezien het gebruik
liever 3 euro per maand
graag dat een webcare dit kan op pakken en mij met een jaar korting dit simkaartje door kan zetten
icon

Beste antwoord door wjb 15 September 2019, 10:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Maar je hoeft zo'n data-only sim toch ook niet te verlengen om je korting te behouden?


Zelf betaal ik dus €5,- voor zo'n 500MB kaartje (1GB door KPN Compleet) en heb ik het pluspakket daardoor "gratis" waardoor ik per saldo €4,99 bespaar.
klopt wjb je hebt gelijk
alleen kom ik in mijn kpn tegen "u kunt nu verlengen"
met mijn oogpunt korting vervalt maar is in dit geval niet zo
bedankt voor je bericht
Dan laten we alles zo, Peter. 🙂
Erwin korting is altijd welkom hoor 😄
toch vreemd dat er dan staat "u kunt nu verlengen"
Reputatie 7
toch vreemd dat er dan staat "u kunt nu verlengen"
Dat staat bij elk abonnement waarvan de einddatum minder dan 4 maanden (120 dagen) in de toekomst ligt, of het nu zinvol is of niet.
De reden is commercieel immers KPN wil maar wat graag dat jij een stapje hoger gaat abonneren of (niet van toepassing bij data-only) een sim-only gaat omzetten naar abonnement met toestel.
ja wjb dat is denk ik ook het uitgangspunt
ik gebruik het voornamelijk om het pluspakket
en waar ik bij t-mobile geen 4g heb (gebeurd heel zelden)
Nijbroek heb ik haast geen bereik met t-mobile en dan switch ik mijn Huawei p20 pro naar kpn data
Reputatie 7
ik gebruik het voornamelijk om het pluspakket
Jij ook (klik).
ja klopt
dat was ook mijn gedachte toen
maar ik denk niet dat kpn het leuk vind dat je dit zo openbaar in het forum zet wjb
maar ik ben ook zo,n uitzoeker 😀
Reputatie 7
maar ik denk niet dat kpn het leuk vind dat je dit zo openbaar in het forum zet wjb
Dat is geen zorg voor mij, de abonnee is voor mij belangrijker dan KPN. ☺️
wel een beetje eens maar ook kpn
via het forum altijd goede service
alleen jammer dat het niet zonder experiabox kan en wel telefoon afnemen via kpn
maar dit is een ander onderwerp
misschien word het een keer mogelijk
Reputatie 7
alleen jammer dat het niet zonder experiabox kan en wel telefoon afnemen via kpn
Het kan wel zonder Experia Box en ik verwacht dat ook vaste telefonie binnenkort mogelijk gaat worden i.c.m. met andere routers nu de Fritz!Box door KPN ondersteund lijkt te gaan worden.
Fritz!Box dat zijn goede routers heb ik gelezen
dan maar even afwachten
is dit ook de rede xs4all kpn word
beetje of topic maar goed
Reputatie 7
Ik vermoed inderdaad dat de Fritz!Box ondersteund gaat worden omdat deze bij XS4ALL gebruikt wordt en XS4ALL op zal gaan in KPN.
Als KPN dan ook t.a.v. VoIP de functionaliteit van XS4ALL kopieert dan komt alles eindelijk goed.

beetje of topic maar goed
Ach, het is toch jouw topic dus wat maakt het uit. 😉