Vraag

Data gaat niet mee naar volgende maand (bij Telfort wel)

  • 15 April 2021
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Bij de verplichte overgang van Telfort naar KPN zijn er twee zaken verandert:

  1. Overgebleven data waarvoor ik wel betaald heb, gaat niet mee naar de volgende maand.
  2. Maand abonnementsprijs ging meteen omhoog bij KPN.

Deze twee zaken dienen toch gecompenseerd te worden?! Immers, ik heb zelf niet gekozen voor inlevering van data en verhoging van de maandfactuur?

André


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Ben je dan een nieuw KPN abonnement aangegaan want alleen de overgang van Telfort naar KPN behoort niet te leiden tot een wijziging van de prijs en de voorwaarden?

Ik ben zelf geen nieuw KPN abonnement aangegaan. Deze wordt je opgedrongen door een KPN medewerkster die je alleen telefonisch kan benaderen. Schriftelijk wordt er door KPN niets geregeld! Je kan niet eens behoorlijk een e-mail versturen naar KPN, ZE HEBBEN GEEN E-MAIL ADRES…….. Slim hoor KPN!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben zelf geen nieuw KPN abonnement aangegaan. Deze wordt je opgedrongen door een KPN medewerkster die je alleen telefonisch kan benaderen. Schriftelijk wordt er door KPN niets geregeld! Je kan niet eens behoorlijk een e-mail versturen naar KPN, ZE HEBBEN GEEN E-MAIL ADRES…….. Slim hoor KPN!

 

 

Dit klinkt bij mij toch echt als het zelf aangegaan zijn van een nieuw contract. Log even in op je MijnKPN en kijk even naar de naam van je abonnement. Als daar nog TFT in de naam staat betreft het een Telfort abonnement. Staat deze benaming er niet in dan ben je een nieuw contract aan gegaan met de daarbij behorende KPN voorwaarde.

@Andre Den Haag Je kunt met het gratis KPN  0800-0402  bellen spreek dan in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom.

 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Andre Den Haag!
Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor je forum profiel kunnen invullen? Als je bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN zou willen plaatsen ter verificatie.
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt? Ik ga dan op onderzoek uit voor je.

Reputatie 6
Badge +10

@Andre Den Haag ik heb al een tijdje niets van je gehoord, kan ik hiermee er vanuit gaan dat het al is opgelost?